Duhelo schreef:uudje schreef:Hallo!
Dacht, zal ook weer eens van me laten horen. Nadat mijn cheyenne pro en de ghost mandriana gestolen waren heb ik inmiddels weer een ghost buttera met flexbase en een mandriana terug.
Voor de buttera heb ik ook een dekje laten maken en die kreeg ik vorige week binnen.
Zit een grappig klein tasje bij in dezelfde print. Handig om bijv een sleutel in te doen.Moet zeggen dat ik er wel blij mee ben. De kleuren passen er heel mooi bij.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
jij hebt ook die plattere bredere kussens eronder. welke singelophanging heb je? Ligt die bij jou helemaal stabiel?
Nee, heb niet de plattere bredere kussens. Zijn gewoon de nr 3 kussens. En heb de gewone singel ophanging. Ligt als een huis. Maar de 1e keer met rijden schoof hij een klein beetje. Nu hij wat meer naar de rug van mijn paard staat schuift ie niks meer. Ik heb wel de flexbase. Vind ik persoonlijk veel fijner dan de gewone basis.is veel soepeler en voel mijn paard beter. De gewone basis vond mijn paard echt niet fijn, te stug denk ik en moest toen mijn zadel verkopen.