Nu vind ik het vrij veel dekje in verhouding, zou maat s/m mooier vallen of zou dat weer te klein worden? Zag dat het 6 cm scheelt van voor tot achter.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AlphaDaemon schreef:Bralindy, het lijkt alsof dat een general purpose (veelzijdigheid) dekje is, klopt dat? Ik denk dat dat wel netjes kan liggen onder een dressuurzadel, maar je zult wel merken dat hij iets te ver naar voren is gesneden (de sjabrak). Sommige dressuurzadels hebben dat misschien ook iets meer en valt het er mooi onder, maar ik weet niet hoe je zadel eruit ziet.
Ik heb zelf zo'n zadelvormig dekje voor onder mijn springzadel. Ligt er super onder (voorkant van het dekje is gewoon hetzelfde als de spring dekjes) en ik vind het wel mooi sportief staan.
Bralindy schreef:Hebben mensen ervaringen met het zadelvormig dekje van LeMieux? Hoe valt het onder een 18 inch dressuur zadel?
Met name deze bij Horze?
[ [url=m/vOJ2cB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bralindy schreef:Hebben mensen ervaringen met het zadelvormig dekje van LeMieux? Hoe valt het onder een 18 inch dressuur zadel?
Met name deze bij Horze?
[ [url=m/vOJ2cB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wifa schreef:Kan iemand mij vertellen of de afmetingen die je kan terugvinden van de oornetjes ook effectief zo zijn? Ik zou volgens de matentabel een XL nodig hebben, maar lees hier dat ze echt wel heel groot uitvallen. Mijn vos heeft tussen de oren 11,5cm nodig en aan de oren (schuine binnenzijde gemeten) 18,5cm. Bestel ik best een L of toch maar een XL? Alvast bedankt!