Als ik mijn zadel opmeet kom ik op een maat 2 maar volgens mij zegt het serienummer een maat 1?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Narcissa schreef:Net mijn nieuwe Kifrapad gepast op mijn bijrijdpaard. Hij is prachtig
[ Afbeelding ]
Moet enkel even iets bedenken om die lange klittenbanden in te korten. Op dat gebied zijn de wollen pads fijner, maar dat durf ik niet aan met dit XXL tafelmodelHij is al héél veel afgevallen (van singelgat 3-3 naar 7-7) maar een slanke den gaat hij nooit worden.
DubbelFun schreef:@Uudje: mooie pad en leuk sleuteltasje.... maar ik zou hem nooit aan mijn zadel laten hangen! Áls je er ooit buiten eens af valt ben je niet alleen je paard kwijt, maar ook je sleutels!!
Duhelo schreef:Edix heeft nu ook een Paddle variant, kwam gisteren online. Ziet er een leuk ding uit, kruising paddle/zadel, kan je met beugels gebruiken, en een heel leuk prijsje (699 als ik me niet vergis). drie kleuren en drie maten beschikbaar.
Die pad onder die buttera is leuk! Waar heb je die laten maken?
uudje schreef:Hallo!
Dacht, zal ook weer eens van me laten horen. Nadat mijn cheyenne pro en de ghost mandriana gestolen waren heb ik inmiddels weer een ghost buttera met flexbase en een mandriana terug.
Voor de buttera heb ik ook een dekje laten maken en die kreeg ik vorige week binnen.
Zit een grappig klein tasje bij in dezelfde print. Handig om bijv een sleutel in te doen.Moet zeggen dat ik er wel blij mee ben. De kleuren passen er heel mooi bij.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]