Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tennan schreef:Runa schreef:Weten jullie of Boomloos in Balans ook in Groningen komt? Of is er een andere passervice met een breed assortiment die daar komt?
Zij komt niet naar Groningen, dat is te ver, maar er is wel net een route naar het Noorden geweest met veel interesse en waarschijnlijk is die dus wel voor herhaling vatbaar. Je kunt haar altijd eens benaderen met dat je wel wilt aansluiten. Ik heb nav haar bezoek aan ons een tcs gekocht, ben erg benieuwd.
Muze schreef:Ik heb die tcs eens bekeken maar lijkt me heel onprettig.?
Ik kan me echt niet indenken dat die fijn zitten.
Duhelo schreef:Mijn buttera blijft toch nog altijd enigszins schuiven van links naar rechts. Ik gebruik de originele ghostpad met neopreen onderkant.
Grandeurpad met wol, jv dekje met merino wol, een gedoon katoenen dekje met halfpad erop, die zijn allemaal enigszins erger.
Ik heb een lederen smalle banaansingel
Iemand tips hoe ik dat kan oplossen? Kussens breder of net smaller zetten ev?
Duhelo schreef:Mijn buttera blijft toch nog altijd enigszins schuiven van links naar rechts. Ik gebruik de originele ghostpad met neopreen onderkant.
Grandeurpad met wol, jv dekje met merino wol, een gedoon katoenen dekje met halfpad erop, die zijn allemaal enigszins erger.
Ik heb een lederen smalle banaansingel
Iemand tips hoe ik dat kan oplossen? Kussens breder of net smaller zetten ev?