Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alexandra__ schreef:De hoofdstellen van St-zaum zijn ook erg fijn! Drukpunten nog beter verdeeld dan bij de micklem
Alexandra__ schreef:Het kopstuk is anatomisch gevormd en de bakstukken liggen verder naar achter waardoor het kaakgewricht vrij licht. De keelriem zit vast aan de neusriem wat de druk ook beter verdeelt.
J0anieke schreef:Ha! Cambiar! Leuk je hier te zien! Ik had je destijd om advies gevraagd wat betreft bitloos en ik ben momenteel helemaal bitloos aan het rijden met mijn micklem, ze doet het er echt zooo veel beter mee, ben bij!
Cambiar schreef:J0anieke schreef:Ha! Cambiar! Leuk je hier te zien! Ik had je destijd om advies gevraagd wat betreft bitloos en ik ben momenteel helemaal bitloos aan het rijden met mijn micklem, ze doet het er echt zooo veel beter mee, ben bij!
Hey Joanieke, wow chique!!! Echt tof! Was jij dat met je getraumatiseerd paardje?
lorelientje schreef:kruip onder mee lees steen vandaan
even een vraag ik wil graag de rambo micklem multy an schappen specifiek de multy aan gezien ik bitloos rij.
nou wil ik ook weer wat wedstrijden gaan rijden en dan mag je natuurlijk het ringetje op de neusriem niet zien.
heeft iemand een leuk idee om dit te verbergen.
antwoorden van er afhalen en de Competition versie nemen zijn geen opties aan gezien ik hem ook als kaptoom wil gebruiken en ik dus bitloos rij
wie heeft er een leuke creatiefe manier van verbergen zelf dacht ik al iets van een klittenbandje en dat helemaal vol met steentjes doen zodat het ook nog mooi uit ziet
lorelientje schreef:kruip onder mee lees steen vandaan
even een vraag ik wil graag de rambo micklem multy an schappen specifiek de multy aan gezien ik bitloos rij.
nou wil ik ook weer wat wedstrijden gaan rijden en dan mag je natuurlijk het ringetje op de neusriem niet zien.
heeft iemand een leuk idee om dit te verbergen.
antwoorden van er afhalen en de Competition versie nemen zijn geen opties aan gezien ik hem ook als kaptoom wil gebruiken en ik dus bitloos rij
wie heeft er een leuke creatiefe manier van verbergen zelf dacht ik al iets van een klittenbandje en dat helemaal vol met steentjes doen zodat het ook nog mooi uit ziet
Benfan schreef:In combinatie met een micklem, heb ik nu een soft flex bit van Trust. Super combinatie! Zeker aan te raden![]()
[ [url=m/HXKCGV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Carmuh schreef:Ik heb ook een micklem gekocht....vroeg me af of hij zo goed zit?
ShadowFax schreef:Carmuh schreef:Ik heb ook een micklem gekocht....vroeg me af of hij zo goed zit?
Lijkt me goed! Kaakriem mag misschien wat hoger maar dan krijg je dat de hoek bij het jukbeen misschien te krap wordt.
Is dit een nieuwe competition? Welke maat is dit? Weet iemand of de riempjes smaller zijn geworden? Of oogt het hoofdstel, de riempjes, gewoon smaller op een groot paardbij mijn kleine paardje is het zoveel leer en hoofdstel.