PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 22:32

Texas02 schreef:
Verwachten jullie nog korting op ES met Black Friday, bijvoorbeeld bij Hypostore of Ruitergoed? Eigenlijk wil ik toch de Orchid Bloom nog wel, ondanks dat ik geen plek meer heb :+ Ik zag dat zowel Hypostore als Ruitergoed hem nog hebben.. O:)

Ja, bij es zelf begint het op 21 nov. Ik heb dit namelijk eventjes gevraagd haha!
Maar eigenlijk hebben ze altijd wel een sale week dan. Alleen weet ik niet of dit op alles gaat zijn!

Texas02

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 22:39

Bij ES zelf is de Orchid Bloom niet op voorraad.. Ik hoop dat de winkels dan ook mee gaan doen! :j

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 22:42

Hypostore had vorige jaren altijd de avond voor Black Friday EarlyBird korting van 30%, hopen dat ze dat dit jaar weer doen

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 22:48

Guusje17 schreef:
Welke kleur?

De plait zie foto.

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 22:50

Nynkex01 schreef:
Hypostore had vorige jaren altijd de avond voor Black Friday EarlyBird korting van 30%, hopen dat ze dat dit jaar weer doen

Ook op ES? Ik hoop het! *\o/*

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 23:01

Texas02 schreef:
Nynkex01 schreef:

Ook op ES? Ik hoop het! *\o/*

Vorig jaar wel! Zelfs Kentucky deed mee en Samshield. Mooi een deken en cap gekocht met 30%

Connaisseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 23:03

Marieke1495 schreef:
KB12 schreef:
Zijn er nog meer mensen die vrijdag besteld hebben bij thehorselet, en nog geen verzendbevestiging hebben ontvangen?

Ja ik helaas!

Ik heb ook nog steeds geen bevestiging

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 23:09

Queijo schreef:
Vorig jaar wel! Zelfs Kentucky deed mee en Samshield. Mooi een deken en cap gekocht met 30%

Gaaf!! Ik twijfel nog steeds over een hele mooie Samshield, maar ik weet ook niet zo goed wat ik met de maten moet.. Als ik het goed heb, heb ik van mijn huidige cap maat 56. Bij Samshield is dat dan dus maat S en dan 56.. Maar dan kan ik kiezen uit 56S en 56M.. Ik heb werkelijk geen idee.. De cap is bij De Kroo in Zeeland en ik woon in de provincie Groningen, dus langs gaan is niet echt een optie.. Weet jij hoe het zit met die maten? Al vind ik hem nog steeds duur hoor, zelfs met de korting die er nu op zit.. Sorry voor off-topic trouwens..

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 23:24

Uhm nee durf ik niet te zeggen. Ik had een Samshield ooit gekocht in de winkel dus ik kon gewoon dezelfde maat bestellen. Ik weet alleen dat ik schaal M heb :o

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 23:30

Queijo schreef:
Nynkex01 schreef:

Moet je je daarvoor aanmelden?

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 23:31

Ik zou zo graag eens zien dat Kask ergens mee doet met aanbiedingen. Totaal off-topic trouwens… sorry

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 23:35

Queijo schreef:
Uhm nee durf ik niet te zeggen. Ik had een Samshield ooit gekocht in de winkel dus ik kon gewoon dezelfde maat bestellen. Ik weet alleen dat ik schaal M heb :o

Oke, dankjewel! :)

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 23:39

Stal_Fiore schreef:
Moet je je daarvoor aanmelden?

Nee. Was gewoon sale op de site. Maar weet natuurlijk niet wat ze dit jaar doen met BF. Even in de gaten houden :D

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 00:03

Stal_Fiore schreef:
Ik zou zo graag eens zien dat Kask ergens mee doet met aanbiedingen. Totaal off-topic trouwens… sorry

Die was in september bij Hypostore te koop met korting :) Ik heb de lady star gekocht. Dus zij zullen vast wel met BF terug kortingen hebben :j

Ochrid boom was ik nooit fan van, tot ik op HAW een topic zag met de orchid bloom op een vos. Toen was ik verliefd en uiteraard besteld :') en hij staat erg mooi <3

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 00:07

Stal_Fiore schreef:

Ik heb afgelopen jaar voor mijn dochter onwijs veel geluk gehad bij deze shop, precies de kask die ze wou met bordeaux was toen met fikse korting :
https://www.paardensport-cavallino.be/search/Kask/

Maar je kunt ook de insta van bb.brands.nl in de gaten houden. Daar zie ik ook weleens wat voor bijkomen

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 01:01

Mocht er iemand zijn PS Black Bow verkopen (full dressuur).. ik heb tot op heden spijt dat ik hem niet gekocht heb.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 07:33

san4nie schreef:
Heeft er nog iemand tips welke shirtjes bijvoorbeeld bij het glimmende Moon rock dekje past? Of beschermers, broek, oid? :D

Past daar niet gewoon de latte kleding bij? Die hoop heb ik wel :D

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 08:19

Texas02 schreef:
Waar bergen jullie dekjes op als de kast vol is? Ik dacht eerst aan zo'n opzetkast voor bovenop de zadelkast, maar ik schrok nogal van de prijs. En zo'n bak van de Action erbovenop heb ik voor spullen die ik niet zo vaak gebruik, maar deze zijn er zo lastig af te krijgen. Ik ben niet zo groot en van een hoogte pakken is ook best zwaar. Dus ik weet nu al dat als ik dekjes in zo'n bak bovenop de kast doe, ik deze dekjes bijna nooit ga gebruiken omdat het gewoon te lastig is. Mijn nek, schouders en rug vinden het helaas ook niet fijn om zo'n bak steeds eraf te moeten pakken. En ik weet niet of ze op stal blij worden als ik er een tweede kast bij zou nemen :+ De kast die ik nu heb is namelijk al best groot, dus ik voel me dan best bezwaard om naar nog meer ruimte te vragen, want ik heb ook maar één paard.. _O-

Ik heb plankendragers met rails van de Hornbach (van die vlakke industriële, ziet er dus ook nog tof uit ook!)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 08:48

maartje_h schreef:
Stal_Fiore schreef:

Ik heb afgelopen jaar voor mijn dochter onwijs veel geluk gehad bij deze shop, precies de kask die ze wou met bordeaux was toen met fikse korting :
https://www.paardensport-cavallino.be/search/Kask/

Maar je kunt ook de insta van bb.brands.nl in de gaten houden. Daar zie ik ook weleens wat voor bijkomen

Ohhh dank je wel. Ga het zeker in de gaten houden.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:07

Texas02 schreef:
Queijo schreef:

Gaaf!! Ik twijfel nog steeds over een hele mooie Samshield, maar ik weet ook niet zo goed wat ik met de maten moet.. Als ik het goed heb, heb ik van mijn huidige cap maat 56. Bij Samshield is dat dan dus maat S en dan 56.. Maar dan kan ik kiezen uit 56S en 56M.. Ik heb werkelijk geen idee.. De cap is bij De Kroo in Zeeland en ik woon in de provincie Groningen, dus langs gaan is niet echt een optie.. Weet jij hoe het zit met die maten? Al vind ik hem nog steeds duur hoor, zelfs met de korting die er nu op zit.. Sorry voor off-topic trouwens..

Dan ga je toch even naar de Divoza in Leek? Pas je daar een samshield en koop je hem online met de goede maat. ;)

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:25

Queijo schreef:

Dit had ik niet moeten lezen.. bij deze is dit topic officieel het duurste topic van bokt :+
Ik heb net een nieuwe samshield cap, een zwarte, maar blauw is ook altijd handig met al mijn blauwe kleding :P

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:52

Ik zag zojuist een hele mooie forestgreen voorbij komen of socials, klopt dat ?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 09:59

Texas02 schreef:
Queijo schreef:

Ik heb zelf ook online een Samshield cap gekocht, ben voor de 56S gegaan en die zit mij perfect. Was echt op de gok want ik had hem nooit gepast.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 10:13

Deze vind ik beide leukAfbeelding

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 11:44

nieuwe collectie van es, wat vinden we ervan?