Ik ga kijken voor een fijn buitenrijd zadel. Voor m’n tonnetje met een niet mega korte rug maar mijn billen moeten er wel in passen. Mochten jullie tips hebben?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Freehorse verkoopt idd ook wel voor anderen.
Ik ga kijken voor een fijn buitenrijd zadel. Voor m’n tonnetje met een niet mega korte rug maar mijn billen moeten er wel in passen. Mochten jullie tips hebben?
[ Afbeelding ]
pmarena schreef:Otti1977 schreef:Hier een giga baal moment..mijn zadel is aangevreten door muizen / ratten..wat baal ik hiervan. Helaas ook mijn hoofdstel en singel slachtoffer.. mocht er iemand een Barefoot Barrydale 2e hands te koop weten..ik baal er zo van.om te janken dit..
Ooooh wat zonde!!! Je had een maat 2 toch....? Ik weet misschien nog wel een bruine maar je had een zwarte dacht ik...?
pmarena schreef:Op bestelling is er wel aan te komen denk ik
Maar prijs zal wel tegenvallen.... ik wil hem eventueel wel voor mijn kostprijs aan je leveren als je er mee geholpen kan zijn....?
Dat aanbod geldt ook voor een compleet zadel en hoofdstel.... ik vind het zo rot voor je
pmarena schreef:Dat aanbod geldt ook voor een compleet zadel en hoofdstel.... ik vind het zo rot voor je
Duhelo schreef:die ghost is mooi! welk model is dat?
DubbelFun schreef:Mooi zadel. Probeer anders eens de Kleinanzeigen van Ebay Duitsland.
Sentir schreef:OK weet alleen niet hoe ik daar op moet advertisen als je niet in duitsland woont.
MarjanB schreef:Freehorse verkoopt idd ook wel voor anderen.
[ Afbeelding ]