Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rozebadeend schreef:Ja inderdaad flinke levertijd. Ik heb ze via mijn zadelfitter besteld. French Rose dekje, en een mouwloos polo'tje heb ik inmiddels binnen. Maar de Citron en een shirtje wat ze zelf heeft besteld staan pas op de planning voor augustus zeggen ze bij LeMieux![]()
Had ook nog mesh beschermers besteld, die komen eind juni hopelijk binnen. Die zijn ook al een maand geleden besteld. Echt heel erg jammer.
Wat ik begreep hebben ze in Engeland nogal last van de corona, dat alles wel open blijft, maar ze echt heel veel minder personeel hebben, en dat het daardoor zo'n vertraging op zou lopen.
Op zich klinkt het logisch, maar dan nog vind ik augustus leveren voor dekjes besteld in mei niet kunnen eigenlijk.
Odetje92 schreef:xLiez schreef:Vanaf maandag komt er een tabel op de site met de kleuren van lemieux en de kleurnaam van horsefitshop. Om verwarring te voorkomen! Meer klanten hadden daar last van.
Als Epplejeck en horsefitshop nu gewoon de leveranciers namen aanhoud zoals iedereen
Odetje92 schreef:xLiez schreef:Vanaf maandag komt er een tabel op de site met de kleuren van lemieux en de kleurnaam van horsefitshop. Om verwarring te voorkomen! Meer klanten hadden daar last van.
Als Epplejeck en horsefitshop nu gewoon de leveranciers namen aanhoud zoals iedereen
V_Naomi schreef:Hubbels schreef:Heb net bij dochorse een aantal borstels besteld, ben benieuwd.
Heeft iemand ervaring met de borstels van Lemieux
Had enkele pagina's terug net nog gepost, heb onlangs een hele set van de flexi borstels gekocht en echt héél tevreden van!![]()
[ [url=m/OVh07f.jpg]Afbeelding[/url] ]