Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 10:30

Ik las dat er mensen dingen op horsehealth wilde bestellen. Ik ga vanmiddag om 13.00 daar een groepsbestelling plaatsen dus als je nog iets wilt mag je me PB en :D

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 12:13

rozebadeend schreef:
Ja inderdaad flinke levertijd. Ik heb ze via mijn zadelfitter besteld. French Rose dekje, en een mouwloos polo'tje heb ik inmiddels binnen. Maar de Citron en een shirtje wat ze zelf heeft besteld staan pas op de planning voor augustus zeggen ze bij LeMieux -O-
Had ook nog mesh beschermers besteld, die komen eind juni hopelijk binnen. Die zijn ook al een maand geleden besteld. Echt heel erg jammer.

Wat ik begreep hebben ze in Engeland nogal last van de corona, dat alles wel open blijft, maar ze echt heel veel minder personeel hebben, en dat het daardoor zo'n vertraging op zou lopen.
Op zich klinkt het logisch, maar dan nog vind ik augustus leveren voor dekjes besteld in mei niet kunnen eigenlijk.

Pff wat vervelend dat het allemaal zo lang duurt. Wel vind ik het vreemd dat de mesh beschermers ook nog niet binnen zijn. Ik heb deze zowel in maat L als M besteld (kwam erachter dat L bij nader inzien waarschijnlijk veel te groot zou zijn, dus heb nog een bestelling na geplaatst) en de eerste bestelling deed er twee weken over en de andere maar 9 dagen. Deze waren ook allebei niet voorradig (bij Agradi). Ik heb vandaag de laatste bestelling binnen gekregen dus het is allemaal heel recent.

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 13:12

SteffiiY schreef:
Ik las dat er mensen dingen op horsehealth wilde bestellen. Ik ga vanmiddag om 13.00 daar een groepsbestelling plaatsen dus als je nog iets wilt mag je me PB en :D

Kak, net te laat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 13:27

Hoi! Ik heb zojuist twee Lemieux dekjes besteld bij horsefitshop. Het vervelende vind ik alleen dat ze niet de “officiële” namen voor de kleuren gebruiken, maar gewoon hoe het er uit ziet zeg maar. Weten jullie toevallig welke kleuren dit zijn? De eerste denk ik Benetton Blue en de tweede echt geen idee. Deed me denken aan Peacock maar vind m daar te groen voor... Op de site heten ze Mid Blue en Turquoise.
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 13:32

Benneton blue en peacock ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 13:37

Nou helemaal top. Ik twijfelde al tussen die kleuren namelijk en wilde het liefst allebei. Komt goed uit dan. *\o/*

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 13:59

Vanaf maandag komt er een tabel op de site met de kleuren van lemieux en de kleurnaam van horsefitshop :) . Om verwarring te voorkomen! Meer klanten hadden daar last van.

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 14:19

xLiez schreef:
Vanaf maandag komt er een tabel op de site met de kleuren van lemieux en de kleurnaam van horsefitshop :) . Om verwarring te voorkomen! Meer klanten hadden daar last van.

Als Epplejeck en horsefitshop nu gewoon de leveranciers namen aanhoud zoals iedereen :Y)

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 14:30

Odetje92 schreef:
xLiez schreef:

Als Epplejeck en horsefitshop nu gewoon de leveranciers namen aanhoud zoals iedereen :Y)

Dit inderdaad, hoeven ze ook geen tabellen online te zetten :7

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 15:17

Odetje92 schreef:
xLiez schreef:

Kan helaas niet! Zit in het systeem, artikelen worden onder de kleurcode aangemaakt. Anders was het wel gedaan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 15:26

xLiez schreef:

Nou beter inderdaad. Ik had het nog aan zo'n digitale hulp gevraagd, of die wist welke kleuren het waren. Maar helaas.

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 17:04

xLiez schreef:
Kan helaas niet! Zit in het systeem, artikelen worden onder de kleurcode aangemaakt. Anders was het wel gedaan :D

Tijd voor een up to date systeem :')

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 09:06

Heb net bij dochorse een aantal borstels besteld, ben benieuwd.

Heeft iemand ervaring met de borstels van Lemieux

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 09:33

Hubbels schreef:

Had enkele pagina's terug net nog gepost, heb onlangs een hele set van de flexi borstels gekocht en echt héél tevreden van! :j *\o/*

Afbeelding

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 12:36

Die borstels zien er goed uit! Maar mijn borstels zijn nog niet zo oud dus mag niet toegeven aan mijn lemieux verslaving :')

Vandaag in sorbet

Afbeelding

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 12:38

Ik vind zulke dure borstels persoonlijk echt een beetje onzin := Mijn borstels van EJ doen het namelijk ook prima :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 12:50

Ik should not have been that Farjen :+ Nu denk ik dat sorbet toch niet zo zou vloeken op de mijne als ik dacht.

De borstels die ik nu heb zijn nog prima en om ze te laten glanzen heb ik andere truukjes in huis zonder dure borstels/spullen O:)

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 13:02

V_Naomi schreef:
Hubbels schreef:

Had enkele pagina's terug net nog gepost, heb onlangs een hele set van de flexi borstels gekocht en echt héél tevreden van! :j *\o/*

[ [url=m/OVh07f.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha, ik heb ze ook alle 5 besteld, moest echt weer eens nieuwe borstels

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 13:06

Zie dat de foto wat van veraf is, maar sorbet is moeilijk uit te leggen. Ik vind hem meer zalm-kleurig maar in ander licht is het meer oranje :P

Afbeelding

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 19:15

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 17:21

Wij hebben vandaag gereden in beige! Vind deze kleur heel mooi, dit is s/m dekje van lemieux. Als ik hem ooit ergens vind in full dan komt die er ook. Past echt net deze. Of ik haal de champagne, die lijkt er volgens mij enorm op. Afbeelding

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 20:07

xliez, ik denk dat champagne wel op de beige lijkt hoor.
Ik heb zelf de champagne en die is wat lichter dan jouw dekje, maar dan de Loire versie. Ik heb de indruk dat de Loire altijd wat lichter is qua kleur dan de suede dekjes.

Vandaag in Citron, helaas wat de zon er niet bij vandaag

Afbeelding

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 23:53

Afbeelding
Iemand enig idee of er Lemieux dekjes zijn die dezelfde stugheid hebben als deze pro-sorb dekjes? ik heb er 1 en daarbij blijft mn zadel heel goed liggen. Hij is net wat dikker en stugges als de normale dekjes. Ik gebruik hem zonder inlages. Is bv de Mesh ook stug?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 07:05

De X grip is ook stug maar niet op voorraad.

Mesh is zeker niet stug

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 07:09

Ik vind de mesh tegen over de cotton wel stugger..