Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BCR schreef:Ik ben benieuwd.... Dit omdat ik zeer nieuwsgierig ben naar het zadel en de ervaringen en tsjaa..... laten we eerlijk zijn volgens mij zitten hier wel een paar verslaafde boomloos zadel testers
Maflinger_S schreef:Arizona gaat prima op een ronde volle haflinger.
Wat minder goed gaat in mijn ervaring is een Arizona met VPS op een pad met inlages op een rondgeribde haflinger. Dat is bolletje, op bolletje, op bolletje en dat heeft net iets te weinig houvast.
jomaro schreef:Mayflower_ schreef:Ik heb een flexEE getest, zat wel heel fijn! Superzachte zit, mooi kwaliteit leer. Alleen helaas was hij te smal voor mijn pony.
Hoe breed is jou paardje? Dacht dat je ook zonder kopijzer kon rijden. Alleen moet er dan weinig schoft zijn.
Mayflower_ schreef:jomaro schreef:
Hoe breed is jou paardje? Dacht dat je ook zonder kopijzer kon rijden. Alleen moet er dan weinig schoft zijn.
Mijn Haflinger heeft van Barefoot pommel maat L en van gewone boomzadels Wide. Ze is rondgeribt en heeft een korte rug. Zelfs zonder kopijzer was hij te smal.
Mayflower_ schreef:jomaro schreef:
Mijn Haflinger heeft van Barefoot pommel maat L en van gewone boomzadels Wide. Ze is rondgeribt en heeft een korte rug. Zelfs zonder kopijzer was hij te smal.