Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nynkex01 schreef:Ik ben die discussie hier eigenlijk wel een beetje zat en hij komt elke keer terug. Jammer als mensen gefrustreerd zijn omdat ze iets niet hebben gekocht en het nu voor meer geld op FB staat, maar vrije markt iedereen mag vragen wat hij wil. En als iemand daar winst op maakt hartstikke leuk toch? Paarden zijn duur zat. Als je het er niet voor wilt betalen koop je het niet, klaar
Nynkex01 schreef:Ik ben die discussie hier eigenlijk wel een beetje zat en hij komt elke keer terug. Jammer als mensen gefrustreerd zijn omdat ze iets niet hebben gekocht en het nu voor meer geld op FB staat, maar vrije markt iedereen mag vragen wat hij wil. En als iemand daar winst op maakt hartstikke leuk toch? Paarden zijn duur zat. Als je het er niet voor wilt betalen koop je het niet, klaar
Stal_Fiore schreef:Leuk! Welke wil je hebben?
Guusje17 schreef:Mocht iemand goedkoop een extra dressuur cob dekje hebben gekocht en die willen doorverkopen, laat maar weten.
Ik betaal max €20-€30.
Dekjes in de kleuren wine, dark berry en midnight heb ik al.
Flubberboot schreef:De signature hortensia!! Doet mij denken aan de ES orchid bloom die ik heel vet vind maar die ik nooit pak omdat PS fijner ligt. Zou dus leuk zijn als daar leuke korting op komt, dan kan mijn orchid bloom weg. Zonde om een dekje te hebben wat ik toch nooit pak.
Keizerinnnn schreef:Guusje17 schreef:Mocht iemand goedkoop een extra dressuur cob dekje hebben gekocht en die willen doorverkopen, laat maar weten.
Ik betaal max €20-€30.
Dekjes in de kleuren wine, dark berry en midnight heb ik al.
Ik heb de plait cob meebesteld voor stalgenootje maar die twijfelt of het past onder haar 17 inch zadel. Zou je dat wat vinden?