Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 12:40

Ik vind de hoofdstellen er mooi uitzien, alleen jammer dat er niets tussenzit zonder sperriem.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 12:57

annikavolder schreef:
Wiwabalia schreef:
Ik ga vandaag naar de EJ, die hebben ook korting op zadeldekken.

Heb nu al stress welke kleur ik wil, mag er 2 kopen van mezelf.. :')

Paard is donkerbruin, iemand suggesties? Haha..

sage!!

Die heb ik al in de Carbon Mesh variant, maar blijft erg mooi!

Ik ga kijken voor de Bluebell Mesh, en nog een mooie loire of een doorsnee mesh erbij. Weet even niet welke kleur ik in suede erbij zou willen..

Misschien hangt de Oak nog ergens verstopt daar, vind die toch wel mooi voor van de winter.. maar dan.. in suede of loire?

Keuzes in het leven.. :') :') :')

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 13:55

Britt_xxx schreef:
Ik vind de hoofdstellen er mooi uitzien, alleen jammer dat er niets tussenzit zonder sperriem.

Oh, ik zie nu op instagram dat die er bij twee modellen af gehaald kan worden!

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 13:55

Britt_xxx schreef:

Volgens mij kan bij die eerste de keel riem en sperriem eraf als ik dat zo lees.

Ik vind ze prachtig, maar idd wel dichtbij de oren.

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 13:58

ik vind het idd ook jammer dat er anatomische tussen zitten.
en de prijs is ook niet mis.

ik hou het mooi bij de hoodstellen van equibling ook super kwaliteit (ook Italiaans geloof ik)
en nog betaalbaar en top service

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 17:10

Oretha schreef:
Daphne__ schreef:

*\o/*
[ [url=m/sxz9eS.jpg]Afbeelding[/url] ]

M'n zus had me een spectrum dekje belooft, omdat ik haar pas geholpen had. En nou mocht ik er dus 2 uitkiezen, omdat ze bijna de helft zijn van wat ze normaal kosten :Y) Twijfel nog of ik zelf nog een gewone Loire bluebell ga kopen :')

Ooo dat is super tof van je zus :D

Ja he, zo blij mee :):) Nou heeft ze er zelf ook profijt van aangezien zij mijn pony rijd en de dekjes dus gebruikt, maar toch :D

Hier bericht dat mijn bestelling bij Agradi is overgedragen aan dpd. Dus hier is agradi gelukkig wel snel! :j

Wiwabalia

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 18:19

Ik heb inmiddels de Bluebell mesh variant besteld bij Ooteman. Me happy! :)

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 10:20

Wiwabalia schreef:
Ik vind het jammer dat het allemaal traditionele hoofdstellen zijn, en niet iets anatomisch.

Traditioneel is er al in 1001 smaken. Of ben ik gewoon een zeikerd? :P

Belker schreef:
Ik vind de hoofdstellen te dicht bij de oren liggen. Verder wel mooi, maar dat stoort mij.

Ik sluit mij aan bij jullie. Het Mexicaanse hoofdstel ligt echt over het jukbeen en hoe anatomisch het is achter de oren betwijfel ik. Hoofdstellen zien er wel prachtig uit! Hopelijk ontwikkelen ze dit verder.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 11:16

Ik heb het bruine working hoofdstel besteld voor een trainingspaard. Als jullie benieuwd zijn naar het leer etc kan ik het hier wel laten weten.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 11:29

De watermelon met de carbon mesh boots <3

Afbeelding

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 11:32

Blijft een lekker kleurtje!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 11:40

Mooi! <3 Hoe stevig zijn die beschermers? Ik twijfel om ze ook te nemen, bij m'n watermelon spectrum O:)

Hier vandaag m'n beide dekjes van Agradi ontvangen, dat was dus lekker snel. Straks even foto's maken op de pony's :D

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 12:19

Voor degene die een koopje zoeken, bij Hypostore is de Lemieux Oak suede in de aanbieding, dacht 47/48eu.

Ik heb inmiddels ook de Azure besteld bij EJ voor 55eu.

Aan het d van de maand weer verder kijken haha. Mijn koopziekte speelt weer volledig op.

Ik gilde hard dat ik de afgelopen wintercollectie niks vond en nu wil ik toch alle kleuren hebben, oliebol. :')

Denk Oak in loire en wellicht Rioja ook. Dan heb ik de complete wintercollectie, Dijon in de suede variant ligt ook al in de kast.

ElmoVelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 12:46

Wiwabalia schreef:
Voor degene die een koopje zoeken, bij Hypostore is de Lemieux Oak suede in de aanbieding, dacht 47/48eu.

Helaas wel de maat s/m en geen L meer :( ook alleen de dressuur variant

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 12:49

Daphne__ schreef:
Mooi! <3 Hoe stevig zijn die beschermers? Ik twijfel om ze ook te nemen, bij m'n watermelon spectrum O:)

Hier vandaag m'n beide dekjes van Agradi ontvangen, dat was dus lekker snel. Straks even foto's maken op de pony's :D

Ze zijn qua stevigheid niet zo stevig als een peeskap met harde schaal natuurlijk. Maar vind ze wel stevig genoeg. Ik denk dat je ze qua stevigheid wel met een bandage kan vergelijken.

Weet iemand of bij de mesh beschermers de uiteinden iets over elkaar heen mogen liggen bij het aan doen? Ze zijn qua omvang van het been net iets ruimer waardoor de uiteindes ca 1 cm over elkaar heen ligt.
Qua lengte zijn ze wel goed. Maar twijfel nu dus, of ze geen plekken oid ervan krijgt? Dit is maat M, misschien zou maat S beter zijn

Afbeelding

Afbeelding

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 13:12

Wiwabalia schreef:

Thanks voor de tip, ik heb hem ook besteld <3

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 13:16

Oretha schreef:
Daphne__ schreef:

Ze zijn qua stevigheid niet zo stevig als een peeskap met harde schaal natuurlijk. Maar vind ze wel stevig genoeg. Ik denk dat je ze qua stevigheid wel met een bandage kan vergelijken.

Weet iemand of bij de mesh beschermers de uiteinden iets over elkaar heen mogen liggen bij het aan doen? Ze zijn qua omvang van het been net iets ruimer waardoor de uiteindes ca 1 cm over elkaar heen ligt.
Qua lengte zijn ze wel goed. Maar twijfel nu dus, of ze geen plekken oid ervan krijgt? Dit is maat M, misschien zou maat S beter zijn

[ [url=m/i8eYo6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/42kvVR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk dat maat S tekort gaat zijn. Iets overlap is verder niet erg. Bij mijn eigen paard door zijn dunne beentjes heb ik dat ook bij veel beschermers.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 13:42

Damelza schreef:
Wiwabalia schreef:

Thanks voor de tip, ik heb hem ook besteld <3

Wel showen als je hem binnen hebt he! :D

@Oretha; ik denk dat dit prima is, denk ook dat een maat kleiner te kort word. Ze vallen qua lengte mooi.

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 14:37

Lukasje schreef:
KirstenChes schreef:
[ [url=m/HYVV4S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben sinds vandaag in bezit van de lemieux vector balance beugels en wil ook nog de beugelriemen van lemieux gaan kopen

Ik ben wel benieuwd hoe die bevallen! Heb je die met schokdemping?

Ja klopt. Inmiddels aantal keer mee gereden maar ze bevallen heel goed. Echt blij met mijn aankoop. Ik had e br Aerotech maar deze vond ik net wat te licht van gewicht. Heb de lemieux beugelriemen er ook bij gekocht zal binnenkort een foto maken deze zijn enorm soepel.

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 14:55

Mocht iemand de corn blue verkopen… of er een ergens spotten :D Een vriendin heeft een soort gelijke kleur van Anky, de zomer collectie, maar ik wil geen Anky dekje. Volgens mij is de corn blue een soort gelijke kleur :)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 15:34

vaaleriee schreef:
Mocht iemand de corn blue verkopen… of er een ergens spotten :D Een vriendin heeft een soort gelijke kleur van Anky, de zomer collectie, maar ik wil geen Anky dekje. Volgens mij is de corn blue een soort gelijke kleur :)

Bluebell is toch nagenoeg hetzelfde? Die is overal nog te koop. :)

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 15:37

Wiwabalia schreef:
vaaleriee schreef:

Bluebell is toch nagenoeg hetzelfde? Die is overal nog te koop. :)

Bluebell is heel anders dan corn blue. Corn blue is echt lichtblauw, bluebell is paarsig. Bluebell is nagenoeg hetzelfde als de blueberry.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 15:48

O, klopt inderdaad, ik ben even in de war!

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 15:55

Het zijn ook een hoop tinten :') helemaal als ze eigenlijk hetzelfde kleurtje meerdere namen gaan geven.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 15:58

mooney schreef:
Het zijn ook een hoop tinten :') helemaal als ze eigenlijk hetzelfde kleurtje meerdere namen gaan geven.

Ik ben al benieuwd waar ze straks mee komen voor het volgende seizoen..