Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annikavolder schreef:Wiwabalia schreef:Ik ga vandaag naar de EJ, die hebben ook korting op zadeldekken.
Heb nu al stress welke kleur ik wil, mag er 2 kopen van mezelf..![]()
Paard is donkerbruin, iemand suggesties? Haha..
sage!!
Oretha schreef:Daphne__ schreef:
![]()
[ [url=m/sxz9eS.jpg]Afbeelding[/url] ]
M'n zus had me een spectrum dekje belooft, omdat ik haar pas geholpen had. En nou mocht ik er dus 2 uitkiezen, omdat ze bijna de helft zijn van wat ze normaal kostenTwijfel nog of ik zelf nog een gewone Loire bluebell ga kopen
Ooo dat is super tof van je zus
Wiwabalia schreef:Ik vind het jammer dat het allemaal traditionele hoofdstellen zijn, en niet iets anatomisch.
Traditioneel is er al in 1001 smaken. Of ben ik gewoon een zeikerd?
Belker schreef:Ik vind de hoofdstellen te dicht bij de oren liggen. Verder wel mooi, maar dat stoort mij.
Daphne__ schreef:Mooi!Hoe stevig zijn die beschermers? Ik twijfel om ze ook te nemen, bij m'n watermelon spectrum
Hier vandaag m'n beide dekjes van Agradi ontvangen, dat was dus lekker snel. Straks even foto's maken op de pony's
Oretha schreef:Daphne__ schreef:Mooi!Hoe stevig zijn die beschermers? Ik twijfel om ze ook te nemen, bij m'n watermelon spectrum
Hier vandaag m'n beide dekjes van Agradi ontvangen, dat was dus lekker snel. Straks even foto's maken op de pony's
Ze zijn qua stevigheid niet zo stevig als een peeskap met harde schaal natuurlijk. Maar vind ze wel stevig genoeg. Ik denk dat je ze qua stevigheid wel met een bandage kan vergelijken.
Weet iemand of bij de mesh beschermers de uiteinden iets over elkaar heen mogen liggen bij het aan doen? Ze zijn qua omvang van het been net iets ruimer waardoor de uiteindes ca 1 cm over elkaar heen ligt.
Qua lengte zijn ze wel goed. Maar twijfel nu dus, of ze geen plekken oid ervan krijgt? Dit is maat M, misschien zou maat S beter zijn
[ [url=m/i8eYo6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/42kvVR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lukasje schreef:KirstenChes schreef:[ [url=m/HYVV4S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben sinds vandaag in bezit van de lemieux vector balance beugels en wil ook nog de beugelriemen van lemieux gaan kopen
Ik ben wel benieuwd hoe die bevallen! Heb je die met schokdemping?
Wiwabalia schreef:vaaleriee schreef:Mocht iemand de corn blue verkopen… of er een ergens spottenEen vriendin heeft een soort gelijke kleur van Anky, de zomer collectie, maar ik wil geen Anky dekje. Volgens mij is de corn blue een soort gelijke kleur
Bluebell is toch nagenoeg hetzelfde? Die is overal nog te koop.