tennan schreef:Runa schreef:Weten jullie of Boomloos in Balans ook in Groningen komt? Of is er een andere passervice met een breed assortiment die daar komt?
Zij komt niet naar Groningen, dat is te ver, maar er is wel net een route naar het Noorden geweest met veel interesse en waarschijnlijk is die dus wel voor herhaling vatbaar. Je kunt haar altijd eens benaderen met dat je wel wilt aansluiten. Ik heb nav haar bezoek aan ons een tcs gekocht, ben erg benieuwd.
Wat leuk, ik heb sinds mei vorig jaar ook een TCS. Nog uit Engeland besteld, nu kun je ze ook in NL passen/proberen en bestellen, handiger!
Ik had de gok genomen, wel na driekwart jaar info zoeken en vooral de ervaringen lezen op de Engelse FB pagina die ervan is.
Want voor mijn gevoel was het (plat gezegd

Ik heb er een Barefoot Ride On Pad Physio onder, dat zit echt heerlijk. Die is zo lekker zacht en je voelt de spieren van je paard onder je bewegen. Ik heb vooral bakwerk (doorzitten) ermee gedaan en stapritjes buiten. Maar in Engeland doen ze er hele cross countrys mee.
Bij sommige reacties van gebruikers las ik dat mensen niet meer terug wilden naar hun oude (boom)zadel, omdat ze het contact met hun paard dan misten. Zo erg heb ik het niet hoor, vandaag weer gereden met mijn Edix Tudor en dat zit toch ook erg fijn.
Wel eerlijk: dat is natuurlijk géén boomzadel.