Voor rijden

Na rijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sheran schreef:Over die kwestie kan ik geen zinnig advies geven, sorry! Ik heb hele eenzijdige boomlooservaringen
Omdat mijn paardje is overleden heb ik deze pad nu over en ik wil hem graag verkopen. Hij is voor een barefoot Cheyenne. Ik heb alleen geen idee meer wat voor type het is (hij is van Barefoot) en wat een redelijke vraagprijs zou zijn... hij is wel gebruikt (beetje verkleurd) maar nog helemaal heel verder. Weten jullie dat?
ik heb nu namelijk een Barefoot London. Daar zoek ik ook nog een pad voor dus als iemand wil ruilen is dat fijn
[ [url=m/fCc8bl.jpg]Afbeelding[/url] ]
darkadia schreef:De ruglengte van de pad is 67cm, zijlengte echter maar 51cm, dus hangt beetje af van hoe lang je zweetbladen zijn.
Ik vond ze vooral qua prijs interessant, maar kon er ook weinig info over vinden, dus maar zelf gaan testen.
Het geheel ligt nog wel hoog, dus mogelijk dat ik de inlages nog ga aanpassen, maar eerst even zien wat dit gaat doen.
pmarena schreef:Sheran schreef:Over die kwestie kan ik geen zinnig advies geven, sorry! Ik heb hele eenzijdige boomlooservaringen
Omdat mijn paardje is overleden heb ik deze pad nu over en ik wil hem graag verkopen. Hij is voor een barefoot Cheyenne. Ik heb alleen geen idee meer wat voor type het is (hij is van Barefoot) en wat een redelijke vraagprijs zou zijn... hij is wel gebruikt (beetje verkleurd) maar nog helemaal heel verder. Weten jullie dat?
ik heb nu namelijk een Barefoot London. Daar zoek ik ook nog een pad voor dus als iemand wil ruilen is dat fijn
[ [url=m/fCc8bl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind zo op de foto de zijkantjes er wel kort uitzien...? Zou het een korte maat Cheyenne pad zijn voor maat 1 en maat 0 zadels...?
Buitenzinnig schreef:darkadia schreef:De ruglengte van de pad is 67cm, zijlengte echter maar 51cm, dus hangt beetje af van hoe lang je zweetbladen zijn.
Ik vond ze vooral qua prijs interessant, maar kon er ook weinig info over vinden, dus maar zelf gaan testen.
Het geheel ligt nog wel hoog, dus mogelijk dat ik de inlages nog ga aanpassen, maar eerst even zien wat dit gaat doen.
De zweetbladen alleen zijn 47cm van de Ghost.
[ Afbeelding ].