anoukwendy schreef:Ik ben toch heen, 2 voor 100€ is best aantrekkelijk
[ [url=m/FgwOF8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaaf, veel plezier!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leliesan schreef:Mijn horselet bestelling is ook binnen!
[ [url=m/jiTCbc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze vond ik onverwacht toch echt wel super tof!!
NorwayFjord schreef:Ik heb nog niet heel veel dekjes maar ik bewaar ze in deze tas https://www.ikea.com/nl/nl/p/dimpa-opbe ... -10056770/ in mijn kast en dan eentje op het zadel. Ik heb er nu 3 dekjes in en er passen er makkelijk meer bij.
EdkingEnzo schreef:NorwayFjord schreef:Ik heb nog niet heel veel dekjes maar ik bewaar ze in deze tas https://www.ikea.com/nl/nl/p/dimpa-opbe ... -10056770/ in mijn kast en dan eentje op het zadel. Ik heb er nu 3 dekjes in en er passen er makkelijk meer bij.
Zou deze tas stevig genoeg zijn om muizen buiten te houden?
Ik was ook op zoek naar een grote bak, maar nog niet een gevonden welke groot genoeg is dat de dekjes niet krom liggen/dubbelgevouwen moeten liggen.
Ik heb echt heel veel muizen in mijn kast/op stal en ben bang dat ze binnenkort aan mijn collectie gaan knagen
Sky_As schreef:Maar zelfs toen het er minder druk was duurde het ooit wel eens 1,5 week voor ze de bestelling konden versturen. Dat is toch niet zo raar? (in deze tijd, en met waarschijnlijk de hoeveelheid orders die ze nu binnen krijgen/hebben gekregen).
Ik snap wel het ongeduld hoor, als je iets bestelt wil je het zo snel mogelijk in huis hebben....
Even in het algemeen: ik werk ook bij een bedrijf, en wij werken met een X aantal mensen die in de "standaard" tijd gewoon het werk gedaan krijgen.
Als wij een actieperiode hebben, waardoor het ineens een (heel) stuk drukker is, duurt het bij ons ook gewoon langer. Wij zijn geen BOL.com waarbij we garanderen vandaag bestellen, morgen in huis....
maar je merkt wel, dat door deze tijd, mensen daar wel aan gewend zijn en vrij ongeduldig zijn
EdkingEnzo schreef:NorwayFjord schreef:Ik heb nog niet heel veel dekjes maar ik bewaar ze in deze tas https://www.ikea.com/nl/nl/p/dimpa-opbe ... -10056770/ in mijn kast en dan eentje op het zadel. Ik heb er nu 3 dekjes in en er passen er makkelijk meer bij.
Zou deze tas stevig genoeg zijn om muizen buiten te houden?
Ik was ook op zoek naar een grote bak, maar nog niet een gevonden welke groot genoeg is dat de dekjes niet krom liggen/dubbelgevouwen moeten liggen.
Ik heb echt heel veel muizen in mijn kast/op stal en ben bang dat ze binnenkort aan mijn collectie gaan knagen
Farjen schreef:Ja inderdaad, de emerald van PS is helemaal anders![]()
Het was trouwens mijn eerste PS dekje, toen is de koopverslaving begonnen![]()
![]()
[ [url=m/ZFfx2w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Staat mooi Discodipp! Ik heb hem ook en vind het een mooie kleur, alleen jammer dat hij op de foto altijd superhard glanst en minder tot zijn recht komt![]()
Texas, springen met een dressuurzadel? Ik doe het je niet na![]()
Anouk, ik haat ruffles maar in volledig zwart is die erg chique! Ga je deze wel nog houden?