PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:05

anoukwendy schreef:
Ik ben toch heen, 2 voor 100€ is best aantrekkelijk

[ [url=m/FgwOF8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaf, veel plezier!!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:32

Leliesan schreef:
Mijn horselet bestelling is ook binnen! :D

[ [url=m/jiTCbc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze vond ik onverwacht toch echt wel super tof!!

Ow ja deze is veel mooier dan op de verkoop foto’s! Die had ik ook wel gewild haha.
Hier vanmiddag ook de bestelling opgehaald. Beige plait is wel echt stuk donkerder dan ik had verwacht

Afbeelding

Afbeelding

annaxmaex

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:34

ik heb bericht dat 1 van de 2 pakketten verzonden is, ben benieuwd welke van de 2

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:36

Ik heb net bericht gekregen ook dat mijn bestelling onderweg is! Vrijdagavond redelijk laat besteld :)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:38

:Y) hier nog steeds niks

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:44

Keizerinnnn schreef:
Ik heb net bericht gekregen ook dat mijn bestelling onderweg is! Vrijdagavond redelijk laat besteld :)

Hier ook net toevallig!

Leliesan schreef:
Mijn horselet bestelling is ook binnen! :D

[ [url=m/jiTCbc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze vond ik onverwacht toch echt wel super tof!!

Jaa mooi! *\o/*

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:57

leuk leuk allemaal, lekker geshopt.

het duurste van mijn bestelling zijn de verzend kosten.
ben benieuwd wanneer het binnen komt :)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:06

Poaaaah krijg net mail, het zou vrijdag al binnen zijn! Super snel!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:20

Waar bergen jullie dekjes op als de kast vol is? Ik dacht eerst aan zo'n opzetkast voor bovenop de zadelkast, maar ik schrok nogal van de prijs. En zo'n bak van de Action erbovenop heb ik voor spullen die ik niet zo vaak gebruik, maar deze zijn er zo lastig af te krijgen. Ik ben niet zo groot en van een hoogte pakken is ook best zwaar. Dus ik weet nu al dat als ik dekjes in zo'n bak bovenop de kast doe, ik deze dekjes bijna nooit ga gebruiken omdat het gewoon te lastig is. Mijn nek, schouders en rug vinden het helaas ook niet fijn om zo'n bak steeds eraf te moeten pakken. En ik weet niet of ze op stal blij worden als ik er een tweede kast bij zou nemen :+ De kast die ik nu heb is namelijk al best groot, dus ik voel me dan best bezwaard om naar nog meer ruimte te vragen, want ik heb ook maar één paard.. _O-

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:32

Afbeelding
Ik heb ze thuis zo hangen op hangers. :)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:34

Ik heb een deel van de dekjes gewoon thuis en een paar op stal. Die wissel is regelmatig af. Maar je zou volgens mij prima een bak bovenop je kast kunnen doen en dan ook gewoon af en toe wat dekjes omwisselen. Je hoeft hem er niet dagelijks af te halen toch?
Ik overweeg ook en deel op stal op te gaan slaan haha, maar ik heb ruimte om niet te zware balken op te slaan.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:39

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:40

Ik net ook een verzendbevestiging. Duurt even, maar dan komt t vanzelf

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:45

NorwayFjord schreef:
Ik heb nog niet heel veel dekjes maar ik bewaar ze in deze tas https://www.ikea.com/nl/nl/p/dimpa-opbe ... -10056770/ in mijn kast en dan eentje op het zadel. Ik heb er nu 3 dekjes in en er passen er makkelijk meer bij.

Zou deze tas stevig genoeg zijn om muizen buiten te houden?

Ik was ook op zoek naar een grote bak, maar nog niet een gevonden welke groot genoeg is dat de dekjes niet krom liggen/dubbelgevouwen moeten liggen.

Ik heb echt heel veel muizen in mijn kast/op stal en ben bang dat ze binnenkort aan mijn collectie gaan knagen :oo

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:51

Misschien kan ik thuis een kast neerzetten inderdaad. Want ik bedenk graag op het moment dat ik ga rijden (meestal wel voordat ik van huis ga) waar ik mee wil rijden, en dan zul je net zien dat dat wel in de bak bovenop de kast zit. Ik wil graag overal goed bij kunnen :+

Het gaat bij mij niet zo zeer om een tas in de kast, in de kast heb ik ze in puinzakken van de Action. Ik heb ze per stuk in een zak, maar daar passen ook wel twee of drie van in een zak. Alleen tegen muizen helpen de puinzakken niet ben ik bang.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:53

Marieke1495 schreef:
[ [url=m/PIBUKD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ze thuis zo hangen op hangers. :)

Dit vind ik echt heel mooi!! <3 Helaas heb ik daar de ruimte niet voor, maar dat zou echt ideaal zijn!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:54

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:56

EdkingEnzo schreef:
NorwayFjord schreef:
Ik heb nog niet heel veel dekjes maar ik bewaar ze in deze tas https://www.ikea.com/nl/nl/p/dimpa-opbe ... -10056770/ in mijn kast en dan eentje op het zadel. Ik heb er nu 3 dekjes in en er passen er makkelijk meer bij.

Ik was ook op zoek naar een grote bak, maar nog niet een gevonden welke groot genoeg is dat de dekjes niet krom liggen/dubbelgevouwen moeten liggen.

Ik heb echt heel veel muizen in mijn kast/op stal en ben bang dat ze binnenkort aan mijn collectie gaan knagen :oo

Oeh dat durf ik niet te zeggen, ik denk dat ze ook hier doorheen gaan als ze willen. Ik heb hem aan de muur in de kast hangen

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:09

Sky_As schreef:
Maar zelfs toen het er minder druk was duurde het ooit wel eens 1,5 week voor ze de bestelling konden versturen. Dat is toch niet zo raar? (in deze tijd, en met waarschijnlijk de hoeveelheid orders die ze nu binnen krijgen/hebben gekregen).
Ik snap wel het ongeduld hoor, als je iets bestelt wil je het zo snel mogelijk in huis hebben....

Even in het algemeen: ik werk ook bij een bedrijf, en wij werken met een X aantal mensen die in de "standaard" tijd gewoon het werk gedaan krijgen.
Als wij een actieperiode hebben, waardoor het ineens een (heel) stuk drukker is, duurt het bij ons ook gewoon langer. Wij zijn geen BOL.com waarbij we garanderen vandaag bestellen, morgen in huis....
maar je merkt wel, dat door deze tijd, mensen daar wel aan gewend zijn en vrij ongeduldig zijn :)

Het is niet dat ik ongeduldig ben, maar de ervaring leert dat als het druk is er ook vaak iets mis gaat. Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik maar niets hoorde en vervolgens mijn order niet compleet was of zelfs niet goed doorgekomen. Dat was dan extra vervelend omdat ik dan maar braaf aan het wachten was en ondertussen alles uitverkocht. Het is fijn om te weten dat nog meerdere mensen niets gehoord hebben, want dan is de kans kleiner dat er iets niet goed is gegaan. Ik heb gelukkig ook zojuist verzendbevestiging ontvangen.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:20

Ik heb ook vandaag mail gehad dat mijn bestelling er vrijdag is. Had vrijdag laat bestelling geplaatst.

Echt, ik lach me krom als het allemaal binnen komt. Heb zelden zo'n mazzel gehad. Dankzij dit topic... ik verklaar mijn liefde bij deze aan degene die deze korting ontdekte. <3

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:25

EdkingEnzo schreef:
NorwayFjord schreef:

Nee zeker niet! Denk dat je het kunt vergelijken qua stevigheid met zo'n grote shopper van bv de action. Ook qua materiaal is het daar wel mee te vergelijken.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:54

Ik heb nog geen verzend bevestiging.

Ik heb meestal ong 5 dekjes op stal, de rest thuis. 1 kamer is inloop kast met een heel groot hang gedeelte. 1/3e ongeveer hangt vol met dekjes en shirtjes enzo. :')

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 19:04

Keizerinnnn schreef:
anoukwendy schreef:
Ik ben toch heen, 2 voor 100€ is best aantrekkelijk

[ [url=m/FgwOF8.jpg]Afbeelding[/url] ]

2 ES dekjes voor €100,-..... zou ik mezelf ook niet kunnen inhouden denk ik :')

Dat is tot nu toe nog goed gelukt :=

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 19:04

Farjen schreef:
Ja inderdaad, de emerald van PS is helemaal anders :)
Het was trouwens mijn eerste PS dekje, toen is de koopverslaving begonnen :') :')
[ [url=m/ZFfx2w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat mooi Discodipp! Ik heb hem ook en vind het een mooie kleur, alleen jammer dat hij op de foto altijd superhard glanst en minder tot zijn recht komt :)

Texas, springen met een dressuurzadel? Ik doe het je niet na :+

Anouk, ik haat ruffles maar in volledig zwart is die erg chique! Ga je deze wel nog houden? :D

Nope alles gaat weg _O-

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 19:10

Ik ben er verbaasd over dat ps hier niet staat met een hokje, vorig jaar stonden ze er nog wel