ben ik ook weer !
ik lees altijd braaf mee nog,
hele tijd geleden een lex en een london getest van barefoot, de lexington werd ik voor overgedrukt voor mijn gevoel en kreeg ik een pijnlijke onderrug (mischien ook wel door mijn zit houding)
en enorme blauwe liezen , daarna de london getest en uiteindelijk gekocht!
hij beviel eingelijk kwa losheid van het paard heel goed! alleen ik kon er zelf niet mee op 1 of andere manier . ik rijd fanatiek dressuur met af en toe een wedstrijd , en had het idee dat ik overal zat te wiebelen behalve op de goede plaats

ziezo merkte dat en begon zich aan mij aan te passen, met als resultaat ik uit balans hij stopte en kwam terug haha wel goed meegedacht van hem natuurlijk , hij gooit enorm hoog op en liep toendertijd echter in 2 delen . nu op het moment loopt ie echt goed, lekker bij elkaar en actief van achter, ook kan ik nu doorzitten op hem. ik rijd nu met een bates innova dus van mijn eigen zit is weinig meer over vrees ik haha heerlijk zadel verder, maar ik neig elke keer weer naar een barefoot/boomloos zadel gewoon voor ziezo ,hij liep er wel lekker los onder en de zweetplek was egaal , al had ik af en toe het idee dat de plek bij de beugelophanging droger was, maar dat kon ook met de training te maken hebben natuurlijk dat het net wat minder zwaar was voor hem etc.
ik weet dat ik het kan testen in beilen( barefoot zadels,verleden ook gedaan)
maar ik zag een tijdje geleden een boomloos zadel voorbij flitsen wat eingelijk de look had van een normaal boomzadel, wie weet waar je dat kan uitproberen , of een eventuele pas service .
ook wil ik de barefoot nog wel eens uitproberen hoor, maar zou dat niet hetzelfde zijn als ik eerder teste/ reed.
of zou de barrydale wat zijn.
zo heel verhaal geworden en hopelijk snappen jullie het wat
het gaat om het paard in mijn profiel
ruim 1.75 en normaal postuur