Ik ben er gisteren geweest en heb zelfs een hele tijd aan de kraam gestaan. Maar ben helemaal vergeten naar het nieuwe zadel te vragen. Totaal niet aan gedacht. Dus nog even wachten.
Heeft iemand intresse in een cherokee maat 2 in hele goede staat? Ik heb 2 zadels, moet er een verkopen omdar ik voor mijn andere dure hobbie (motorcross) een nieuwe helm nodig heb haha
ohja, ik ben geweest, maar heb een foto vergeten te maken. het is een beetje een spaans model, zonder stijgbeugels, ik zoek even voorbeeldje het lijkt wel wat op dit: http://www.paardzadel.nl/images/product ... adel-1.jpg voor en achterkant glad leer, en stof op de zitting. Mooi zadeltje, maar niet mijn (rij)stijl
quibje
Geplaatst: 03-03-13 19:50
maar dat is dus wel een andere dan de sevilla look like? die al een tijdje op de barefoot site staat
Jaaa ik ben ook erg benieuwd. Als ie erg 'stijf' is zoals de sevilla look a like zou dat echt een teleurstelling zijn. Zou JUIST de soepelheid van barefoot willen combineren met een spaans uiterlijk.
PeerAppel
Geplaatst: 03-03-13 19:54
Jammer. Al vind ik het heel netjes van ze dat ze echt voor ieders wat wils hebben qua zadels. Top!
Keandra
Geplaatst: 03-03-13 19:54
Wij zijn gisteren geweest, maar we hebben geen nieuw zadel gezien, enkel de gekende modellen. Ik wou zo graag dat zadel zien (wou weten of ik moest sparen)
Ik hoop dat de link werkt, photobucket is ineens verandert
Laulitz
Geplaatst: 03-03-13 20:00
Ik vind hem opzich wel mooi maar helemaal niks voor mij. Jammer maar ook goed voor de portomonee
Edit: link werkt bij mij
TinePine
Geplaatst: 03-03-13 20:01
Ooh die vind ik wel mooi! Net zo soepel als de barefootjes? Wanneer zal die wel beschikbaar zijn?
Laatst bijgewerkt door TinePine op 03-03-13 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt
pleiada
Geplaatst: 03-03-13 20:01
Mooi zadel,heeft wel wat van een model van hidalgo weg
quibje
Geplaatst: 03-03-13 20:03
LauEef schreef:
Ik vind hem opzich wel mooi maar helemaal niks voor mij. Jammer maar ook goed voor de portomonee
weet jij de prijs al dan? ik vind hem ook mooi
Zinzi_jewel
Geplaatst: 03-03-13 20:04
Mooi , ik vindt zoiets wel erg gaaf ! Echter de merken die ik gepeobeerd heb lagen niet naar de zin . Zitten wel fijn . Ongedwongen en een lang been :-D
Is het systeem verder zoals Barefoot bekend staat ? En een kort model ? Zou zo een wel willen testen . Kijken of dat wel recht ligt voor en niet omhoog zodat het achterover ligt ...
Laulitz
Geplaatst: 03-03-13 20:36
quibje schreef:
LauEef schreef:
weet jij de prijs al dan? ik vind hem ook mooi
Nee, maar aangezien het niks voor mij is hoef ik hem ook niet te kopen = goed voor de portomonee
TinePine
Geplaatst: 03-03-13 20:39
Ik zou hem ook wel willen testen wanneer mijn tweede paardje er is. Heb al een tijdje les Academische Rijkunst en kijk al een tijdje rond naar dergelijke zadels en wil boomloos blijven. Heb al jaren naar tevredenheid een London.