Mn nieuwe cross set, How's shirt bruin lijf met blauwe mouwen en bruine sterren. Hows capcover bruin met blauwe grote ster. Dekje van global voor het crossen en zelf bruine sterren erop gezet
En 2 minidekentjes voor mn mini's 200grams van premiere
Mijn nieuwe wedstrijd outfit! Pikeur Epsom Equiline dekje BR beschermers
lisette_D
Geplaatst: 26-10-11 15:38
Voor deze merrie:
Heb ik een nieuwe set gekocht bijpassend bij mijn nieuwe laarzen:
Laarzen waren bedoeld voor de training maar bevallen zo goed, dat ze mee mogen op concours! Hier de nieuwe set, het is de kentaur medea en het hoofdstel is de hooks artemis, alles in cognac!
Eskadron brilliant berry, die is splinternieuw, rambo newmarket had ik al even, maar nog niet gebruikt. Mn hoofdstel heb ik ookalweer wat weekjes, maar hier voor de 2e keer in gebruik.
CoronaLime
Geplaatst: 13-11-11 15:21
Klein tipje van de sluier van de laatste tijd; Premiera lakhoofdstel Lipica Laklaarzen Eskadron royal/white bicolor Vero moda jas
Laatst bijgewerkt door Revanches op 27-11-11 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Max.2foto's is toegestaan, rest in URL
brenniejsaar
Geplaatst: 14-11-11 22:05
nieeeeeuw!
-hkm vliegennetje -hkm kogelbeschermers
Wijnanda
Geplaatst: 15-11-11 00:55
2 maanden terug eindelijk bandages gevonden bij mijn Toffee impuls, maar telkens niet aan toegekomen om een foto te maken van de complete set. Daarom hebben jullie deze foto nog tegoed: