Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:Thanks voor je snelle antwoord. Nu nog even uitzoeken welke maat... Heb een paard van 170 met lange benen maar redelijk fijn.
Hypostore heeft S/M/L/XL. Denk dat ik L en XL bestel. Als het past dan is het goed en als ze te lang zijn kan ik de XL ruilen tegen een M.
PSvanLot schreef:Thanks voor je snelle antwoord. Nu nog even uitzoeken welke maat... Heb een paard van 170 met lange benen maar redelijk fijn.
Hypostore heeft S/M/L/XL. Denk dat ik L en XL bestel. Als het past dan is het goed en als ze te lang zijn kan ik de XL ruilen tegen een M.
PSvanLot schreef:Nickeltje schreef:Waarom bestel je dan twee maten? Passen en eentje terug sturen? Of heb je voor voor en achter andere maten gekozen?
Voor voor en achter een andere maat. Volgens de site van LeMieux zouden de achterbenen een maat groter zijn.
Goldie schreef:Change3x schreef:Ik heb die in maat M. Past hier van een klein paard van 158 tot een van iets groter dan 170. Maat is afhankelijk van hoe lang het been is.
Ik heb ook een M voor de mijne van 1,66. Zitten perfect en scheelt me een klittenbandje vastmaken![]()
Vind het hele fijne beschermers
mavantos schreef:Goldie schreef:Ik heb ook een M voor de mijne van 1,66. Zitten perfect en scheelt me een klittenbandje vastmaken![]()
Vind het hele fijne beschermers
Ik heb maat L en XL voor mijn paarden van 1.68m en 1.70m. Ze passen beide ook de XL aan de voorbenen.
PSvanLot schreef:mavantos schreef:
Ik heb maat L en XL voor mijn paarden van 1.68m en 1.70m. Ze passen beide ook de XL aan de voorbenen.
Het wordt dus echt een kwestie van proberen en passen. Ben benieuwd beschermd zien er fijn uit.
Levering zal enkel lang duren gezien ze bij LeMieux zelf ook niet op voorraad zijn
Farjen schreef:Mooi Noukie!
Die mesh boots wil ik ook nog wel voor erbij, maar ik heb altijd zo'n angst dat de pezen te warm worden dus rij ik meestal zonder..
Mijn levering is erDus ik heb eens een collectie-foto gemaakt. Mijn vriend zei: ohnee, we moeten een grotere trap
Enkel de mink suède moet nog komen, staat nu op 12 februari gepland..
[ [url=m/2Ge0eQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EUuLa6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van links naar rechts:
Loire zwart, champagne, peacock, ice blue, ink blue en navy
Suede grijs, peacock, olive, plum, chili red, paprika, sorbet, essential mustard, citron en de springdakjes zijn benneton suede en cotton navy