Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DinkeyGirl schreef:Figo88 schreef:Dankjewel voor jullie reacties! Ik denk dat ik de Frosty Mint en champagne Plum houd![]()
En ik snap wat je bedoelt met die rand @Texas. Dat was ook mijn eerste reactie. Maar eenmaal op Figo vond ik de rand helemaal niet meer storend en juist wel mooi.
@DinkeyGirl: Ik woon in Eindhoven.
Hmmm nee dat gaat hem niet worden ik woon in de omgeving van Rotterdam
ivy_power89 schreef:Die frosty mint...... is toch wel heel gaaf!
Lijkt ook wel een beetje op mijn lemieux dekje, (sorry namen heel moeilijk bij mij whaha)
Texas02 schreef:Ik nog meer dan twee denk ik, ik weet het nog niet zo goedIn ieder geval nog de gele Dotibel, en verder zijn er nog een aantal die ik mooi vind maar waarvan ik het nog niet weet
Hij is niet duur, die Equito bij Hypostore. Maar nu maar even niet meer.
Texas02 schreef:Texas02 schreef:Ik nog meer dan twee denk ik, ik weet het nog niet zo goedIn ieder geval nog de gele Dotibel, en verder zijn er nog een aantal die ik mooi vind maar waarvan ik het nog niet weet
Hij is niet duur, die Equito bij Hypostore. Maar nu maar even niet meer.
Ja, dat zei ik wel heel mooi, nu maar even niet meer.. Dat was totdat ik zag dat hij bij Equito zelf maar €20 + €10 verzendkosten kost, en dat kon ik dus echt niet laten. Dus de Frosty Mint komt deze kant op.
Texas02 schreef:Haha, sorryEen tweede Frosty Mint? Was eentje niet genoeg?
Of een andere kleur? Er zijn er nog een paar in de aanbieding trouwens, waaronder de Limoncello (ook €20), Sweet Clementine (€25), ik geloof de Rocky Road en Olive Blush. Weet niet of ik eentje vergeten ben.