Oryani schreef:Runa en Viola, waar halen jullie geschikte shims?
Ik had ze altijd van moosgummi van Barefoot, maar nu heb ik een stukje zacht schuim van een rol die ik besteld had bij schuimrubberbetaalbaar (o.a. ook gebruikt voor een kattenmandje). Hiermee loopt ze echt als een zonnetje, dus ik doe het voorlopig ook niet anders. Maar moosgummi is denk ik wel weer effectiever.
En de vorm inderdaad gewoon dezelfde vorm als de gewone inlages.
Ik heb het bij mijn paard gekregen, ze was een lespaard en werd ermee in de lessen gereden. Het is een oude Cheyenne maat 2. Ik was op zoek naar het serienummer om eens te kijken hoe oud het precies is, maar ik kan het niet vinden - het zou op het flapje over de singelstoten moeten staan? Of is het zo antiek dat het serienummer toen nog niet was uitgevonden? 

Ik had van de omschrijvingen van de ontwikkelingen door de jaren heen al afgeleid dat het zo'n beetje uit 2004 zou zijn (geen gele onderkant meer). Het zweetblad begint ook al door te slijten op de plek waar de beugelriemen erover lopen, dus het wordt toch langzaam wel eens tijd voor iets anders geloof ik
had het echt niet verwacht... Heb nog nooit iets gewonnen! Ben er echt super blij mee, want ik wilde heeeeeeeel graag een Kifra pad... Donderdag komt ie mijn kant op! Als het weer meewerkt zal ik meteen foto's plaatsen als ik hem heb