Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoniekV schreef:Ik kan het zo snel niet terug vinden dus zou iemand de lengte van de maat M snug boots en brushing boots op kunnen meten
Gini schreef:Zitten de Le Mieux Snug Boots bij iedereen zoals op de foto's van IwanLuver, want dan weet ik niet zo zeker of de pasvorm wel ideaal is. Op iedere voorbeeldfoto die ik kan vinden is het namelijk de bedoeling dat de beschermers vooraan mooi aansluiten.
Ik heb op het punt gestaan om ze te bestellen, maar de verhalen dat oprekken bijna standaard is houden me een beetje tegen. Ik wil geen rollade-been.
Gini schreef:Ok, dank je wel voor de antwoorden.Klopt ook inderdaad wat jullie zeggen dat dat verkoopfoto's zijn. Maar jullie hebben dus geen last van afgebonden benen?
Ik denk dat ik me dan toch een setje ga bestellen.
Gini schreef:Ok, dank je wel voor de antwoorden.Klopt ook inderdaad wat jullie zeggen dat dat verkoopfoto's zijn. Maar jullie hebben dus geen last van afgebonden benen?
Ik denk dat ik me dan toch een setje ga bestellen.
danaderese schreef:MoniekV schreef:Ik kan het zo snel niet terug vinden dus zou iemand de lengte van de maat M snug boots en brushing boots op kunnen meten
M Brush boots kan ik morgen wel even doen
Ze ook net binnen en al een paar keer mee gereden
Benen lekker koel eronderuit gehaald![]()
Misschien even voor het idee heb een PRE van 1m65 met dunne benen
Jotoma schreef:Vandaag ging het al iets sneller met los doen. Maar zo rap als met klittenband gaat 't nog niet.
Benen wederom droog en koel. Wat me wel opvalt is dat hij zn voorbenen meer strijkt dan normaal. Dat doet hij normaal eigenlijk maar af en toe en met dikkere peesbeschermers constant. Maar ik heb niet t idee dat deze nou zulke dikke beschermers zijn.
Jullie die ervaring ook?
Jotoma schreef:Vandaag ging het al iets sneller met los doen. Maar zo rap als met klittenband gaat 't nog niet.
Benen wederom droog en koel. Wat me wel opvalt is dat hij zn voorbenen meer strijkt dan normaal. Dat doet hij normaal eigenlijk maar af en toe en met dikkere peesbeschermers constant. Maar ik heb niet t idee dat deze nou zulke dikke beschermers zijn.
Jullie die ervaring ook?