Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wortelsussie schreef:Wie wilt er mee denken?Ik wil ook graag mijn hoofdstel gaan verven. Al mijn tuig is zwart, dus zou zwart er wel terug in willen hebben. Zou ik dan alleen de onderlegde verven? Of alleen boven op? Wat voor kleur zal haar staan?
Dit paard gaat het dragen:Uuhm.... meest charmante foto van haar![]()
[ Afbeelding ]
wortelsussie schreef:Wie wilt er mee denken?Ik wil ook graag mijn hoofdstel gaan verven. Al mijn tuig is zwart, dus zou zwart er wel terug in willen hebben. Zou ik dan alleen de onderlegde verven? Of alleen boven op? Wat voor kleur zal haar staan?
Dit paard gaat het dragen:Uuhm.... meest charmante foto van haar![]()
[ Afbeelding ]
Gowlan schreef:Hoihoi, wilde graag weten of iemand ervaring had met het verven van zijn of haar lederen zadel? Geeft dit af en hoe erg slijt de verf gemiddeld?
Wil mijn stubben springzadel verfen, gebruik hem gemiddeld 1 keer per week dus niet heel intensief..
Gowlan schreef:Hoihoi, wilde graag weten of iemand ervaring had met het verven van zijn of haar lederen zadel? Geeft dit af en hoe erg slijt de verf gemiddeld?
Wil mijn stubben springzadel verfen, gebruik hem gemiddeld 1 keer per week dus niet heel intensief..
Likemaaike schreef:pff, ik ben nog steeds aan het nadenken..
ik wil graag mijn hoofdstel gaan verven voor een haflinger zal het gaan zijn. Graag beige onderlegd, en dan een andere kleur erbij.. wat lijkt jullie mooi?
Michelle77 schreef:romyloverrr schreef:ik heb ik een heel mooi paar petrie allure
laarzen gekocht om te verven.
met rits schuinvoor, dressuurboog 6cm en precies mijn maten
nu heb ik ze binnen en vind ik ze veel te mooi om te verven![]()
oeh jaloers! Ben ook op zoek ernaar, maar mijn maten zijn lastig haha
Heb ze al als wedstrijdlaarzen momenteel.
VragenKop schreef:Ik zie dat iedereen hier zijn spullen verft, maar maakt der ook iemand tekeningen op hun spullen of een leuk patroontje zoals brons met zilveren stippeltjes? Lijkt me namelijk erg intresant om te zien: Een ruiter met een paard met een roze zadel met blauwe stippeltjes der op