Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jokari schreef:wahaha zo'n boksessie zit je toch met geen enkel zadel uit ??
Blijheid, cool zadel zeg ! Enig idee hoe lang dat is ? Mijne heeft maar 50cm rug ofzo. :
*nee nee, niet nog een zadel voor bij mijn verzameling*
SylvieB schreef:Jeetje zo heftig doet die van ons niet, maar wel midden in een galop van die schuine fijne blijheidsbokjes... Dat gaat m niet worden met een bbp. Ik denk dat ik me aan een Hidalgo ga wagen, in ieder geval een belletje doen met een leverancier! Bedankt voor jullie hulp en ik blijf het hier wel volgen
pmarena schreef:Bij dergelijk bokken of andere akelig snelle / rare bewegingen vond ik de stevigste zit in een Barefoot met dijwrongen.
Totdat ik de Christ Butterfly probeerde, die zit NOG steviger...echt zalige zitting waar je helemaal vrij in zit en toch helemaal omsloten bent door blokken waar je super veel steun aan hebt als in het makkelijk uit kunnen zitten van rare zwiepers
SylvieB schreef:Wat leuk dat jullie zo snel reageren! Unihorses, dat is echt te veel bbp voor mij, ik wil nog graag een wedstrijdje rijden. En als ik naar het bos ga, een redelijk stevige zit hebben, mn pony heeft altijd wel een blije uitspatting en dan wel eens de handstand kan maken![]()
Ik was bang dat een boomloos niet meer terug zou veranderen als hij eenmaal een 'houding' had aangenomen.
Ik zal me eens gaan verdiepen wie welke zadels verkoopt, tot nu toe spreekt Hidalgo me het meeste aan..
Unihorses, is een C singel hetzelfde idee als een banaansingel?
Shirley schreef:Deze ?
http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Zadel ... nband.html
En bedoel je echt voor de cantle of toch voor de pommel ?
Shirley schreef:Of je maakt een mooie houten, zoals bij de Torsion
Safiera schreef:Haha beloofd, ik zal na het eten direct een paar voor-foto's maken
Blijheid schreef:jokari schreef:wahaha zo'n boksessie zit je toch met geen enkel zadel uit ??
Blijheid, cool zadel zeg ! Enig idee hoe lang dat is ? Mijne heeft maar 50cm rug ofzo. :
*nee nee, niet nog een zadel voor bij mijn verzameling*
In totaal 50 cm, maar er kunnen verschillende maten kussens onder. De kussens zijn er in 2 en in 4 cm dik, en van 40 t/m 50 cm, mijne zijn 48 geloof ik.