BopjeBo schreef:Ik heb mijn Wow ook al een paar maanden te koop staan omdat deze niet meer goed aan te passen was op m'n paard. Hij was de laatste tijd erg veranderd en een kwam een Custom tegen die gewoon veel beter lag. Af en toe krijg ik wel een reactie op m'n advertentie, maar bieden allemaal niet meer dan € 750,00 terwijl ik hem echt niet kwijt wil voor minder dan € 1.000,00. Zadel is 4,5 jaar oud, ligt al bijna jaar ongebruikt netjes opgeborgen en paard reed ik er maar 2-3 keer per week mee. Poosje terug een fitter bij gehad die het zeker nog op € 1.600,00 taxeerde ondanks deze tijd de Wow heel slecht 2e hands te verkopen is. De fitter adviseerde me het over een paar jaar op maat te laten maken voor me nu nog jaarling, denk dat ik dat ook maar ga doen tegen die tijd, ook omdat ik er gewoon te weinig voor krijg als ik het wil verkopen. Zeker voor zo'n veranderend jong dier is het ideaal, net als hierboven al wordt gezegd. Heb al eerder een maatwerkzadel op maat laten maken voor een jong dier met ingecalculeerd dat ie nog kon groeien, dat zadel was uiteindelijk ook te krap geworden. Een vriendin heeft hetzelfde ook al meegemaakt, dus dat doen we niet meer.
Hier hetzelfde. Reed zelf niet lekker weg in de Wow en heb inmiddels een AB zadel op maat laten maken voor mijn paard.
Maar er is maar weinig interesse in mijn wow zadel, terwijl hij echt in nieuwstaat is en nog maar een paar jaartjes oud. Heb inderdaad ook alleen maar biedingen onder de 1000 euro terwijl het zadel nieuw boven de 3.000 euro was.