Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:Dar had ik idd andere soorten.
Ik denk dat ik heel saai wordt als het doorgaat. Gewoon bruin zonder poespas.
Kun je er ook voor kiezen die lusjes voor beugelriem weg te laten?
meiske1577 schreef:Ik haak even in in dit topic. Ben ook geïnteresseerd. Ik ben al 15 jaar trouwe klant bij mijn eigen zadelmaker, maar de laatste tijd toch wat problemen. Mijn paard is erg gegroeid, het zadel is nu al vier keer aangepast, vrijdag ook weer, maar nu wil paardlief helemaal niet fijn meer lopen. Ga nu toch twijfelen of ik bij mijn eigen zadelmaker een nieuw zadel aan ga laten meten, rij nu met albion, of dat ik voor een custom ga. Mijn eigen zadelmaker verkoopt deze zadels bewust niet omdat hij de kwaliteit niet goed vind ( veel scheve bomen) en verwacht dat over een jaar de problemen komen als de ' hype' over is. Nu weet ik het niet meervind jullie berichten wel positief... Zijn er ook mensen die al langer met dit zadel rijden? En zijn er ook filmpjes?
vencedor schreef:Hier ook zelfde vond ze eigenlijk spuglelijk.. Heb custom laten komen omdat ik wilde weten wat mogelijkheden waren op mijn paard en een van de weinige waarbij je je niet niet hoeft te betalen voor de eerste " proefbezoekjes". Mijn paard bleek dus echt een moeilijker geval, maar mn zadelmaker toen heel traject opgezet met bijpassende zadels. Paard moest op bepaalde gebieden meer spierontwikkelen en dat ging niet me huidige zadel. Tussen de eerste pasbeurten in is mijn paard toen aan beide kanten van schoft 1cm spier bijgekomen! En daarom wilde hij niet meteen aanmeten. Dik een half jaar geduurd voordat ze stalbiel was en hij mn zadel aangemeten heeft. En net wat anderen hier zeggen, veeeel meer lossigheid in mijn paard.