Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Remember schreef:Ik heb gisteren een singel gehaald, echt super mooi gevormd en voelt enorm zacht aan. Helaas hadden ze er maar 1, 26inch, en met passen bleek deze voor het mooie echt te kort. Ik heb nog even getwijfeld of ik niet een narrow nodig had (hij is net aan 20cm tussen z'n voorbenen), maar de normale lag dus echt wel heel mooi. Als ik 'm wil ruilen moet de nieuwe besteld worden en moet ik er op wachten, dus kijk even of ik deze kan verkopen en dan haal ik ergens anders een nieuwe.
JeDe schreef:Remember schreef:Ik heb gisteren een singel gehaald, echt super mooi gevormd en voelt enorm zacht aan. Helaas hadden ze er maar 1, 26inch, en met passen bleek deze voor het mooie echt te kort. Ik heb nog even getwijfeld of ik niet een narrow nodig had (hij is net aan 20cm tussen z'n voorbenen), maar de normale lag dus echt wel heel mooi. Als ik 'm wil ruilen moet de nieuwe besteld worden en moet ik er op wachten, dus kijk even of ik deze kan verkopen en dan haal ik ergens anders een nieuwe.
De singel heeft het meeste effect als de gespen tot aan de rand van de sjabrak komen. Best lang dus.
Chesss schreef:vandaag bij van rijs geweest, blijk je daar ook een week te kunnen proberen. nu blijken zij ook een singel te hebben van hun eigen merk die lijkt op de fairfax aan de voorkant met een bredere achterflap iemand ervaring met deze singel? hij is qua prijs wel aantrekkelijker 180 euro.