Schangah schreef:Mijn merrie heeft ook een vrij vlakke rug maar daar ligt de curved tree op.
Ik vind deze rug helemaal niet vlak.. eerder 'normaal'..
Ik denk zelfs dat als je er een flat tree op zou leggen, deze niet goed zou liggen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schangah schreef:Het deel waar het zadel ligt zou ik zo op het oog ook eerder aan een curved denken, jouw paard heeft eerder een vlak kruis dan een vlakke rug.Hoe vlak is de rug van jouw paard dan??
Mijn merrie heeft ook een vrij vlakke rug maar daar ligt de curved tree op.
MarChak schreef:Schangah schreef:Het deel waar het zadel ligt zou ik zo op het oog ook eerder aan een curved denken, jouw paard heeft eerder een vlak kruis dan een vlakke rug.Hoe vlak is de rug van jouw paard dan??
Mijn merrie heeft ook een vrij vlakke rug maar daar ligt de curved tree op.
Nog een foto van de rug van mijn paard van waar het zadel ligt:
Seven schreef:kun je dat verder zelf ook onderbouwen elco?
Ik ken magreet en haar werk niet dus mag er niet over oordelen maar iedereen kan een fout maken hoe je die fout op gaat lossen als schuldige daar ligt je verantwoordelijkheid. Als iemand die een fout maakt deze goed oplost hoor je dr vaak niets meer van
caro_vt schreef:Zij was nochtans de eerste die me een WOW met naar voorgeplaatste kussens heeft bezorgd.
Ik kan jullie zeggen dat dit prima ligt op mijn paard.
Elco, misschien moet je eens naar die naar voor geplaatste kussens vragen?
Lijkt me wel te doen om dit even aan te passen aan je zadel.
felicity schreef:@elco Heb je dit ook met Margreet besproken dat je niet tevreden bent?
Kan me namelijk niet voorstellen dat ze het niet netjes oplost. En als er een heel erg met houding bezig is dan is het Margreet wel.
En waarom kan een besteld zadel niet in de verkeerde kleur binnen komen? We zijn allemaal mensen en maken allemaal fouten. Als het dan gewoon netjes word opgelost.
En waar was ze duurder in? De zadels kosten bij haar net zoveel als bij arie boer.
Colga schreef:Mijn ervaring met Margreet is juist beter dan de ervaring met Arie..... zo zie je maar!
Ik vond dat zij heel goed keek naar paard, ruiter en de beweging. Bij mij zat er vanaf het begin een boom in die eigenlijk een paar maten te groot was.
Zelf ben ik er nu over aan het nadenken om toch een ander zadel aan te schaffen en mijn WOW te verkopen.