Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
romsaf schreef:Na het echt geprobeerd te hebben met de prachtige multibridle heb ik toch het besluit genomen om het hoofdstel weer te verkopen. Baal eigenlijk best wel want begrijp niet waarom ze er niet fijn mee loopt maar feit is wel dat ze dat duidelijk aangeeft.
Dus als er hier liefhebbers zijn? Pb-box staat open. Het gaat om een multibridle (zonder ringetje op de neusriem), zwart maat Cob, praktisch nieuw en in originele verpakking.
EstherMe schreef:romsaf schreef:Na het echt geprobeerd te hebben met de prachtige multibridle heb ik toch het besluit genomen om het hoofdstel weer te verkopen. Baal eigenlijk best wel want begrijp niet waarom ze er niet fijn mee loopt maar feit is wel dat ze dat duidelijk aangeeft.
Dus als er hier liefhebbers zijn? Pb-box staat open. Het gaat om een multibridle (zonder ringetje op de neusriem), zwart maat Cob, praktisch nieuw en in originele verpakking.
is het de competition?
BabyBell schreef:Even een fotootje danDe keelriem zit echt niet zo heel strak, lijkt alleen zo doordat hij nog een pak wintervacht op zijn hoofd heeft...
Maar daar heb ik dus wel een gaatje bij moeten prikken, bij alle andere riempjes heb ik een gaatje of 4 over.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HQEXIOQ8.jpg
Tamara15 schreef:zou dit hoofdstel ook geschikt zijn voor een fries met maat full? zie hier namelijk helemaal geen friese paarden, maar vind het wel een heel mooi hoofdstel. ook stond er op de site van horseware dat de competition voor de ruiter met een hele stille hand is. ik werk hier nog aan kan ik dan als het zou passen beter de multi nemen?