PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 23:16

De Matt Harnacke staat ook mooi op jouw paardje! Ook echt gaaf hoe hij glanst in de zon!

Dat is jammer, dat je die verkocht hebt.. Ik denk dat de Emerald van ES nog wel te koop is, misschien kun je die nog kopen? Volgens mij is het dezelfde kleur, alleen andere rand?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 08:41

Texas02 schreef:
De Matt Harnacke staat ook mooi op jouw paardje! Ook echt gaaf hoe hij glanst in de zon!

Dat is jammer, dat je die verkocht hebt.. Ik denk dat de Emerald van ES nog wel te koop is, misschien kun je die nog kopen? Volgens mij is het dezelfde kleur, alleen andere rand?

Dat is een andere kleur. Die van PS is meer echt donkergroen.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:16

Ja inderdaad, de emerald van PS is helemaal anders :)
Het was trouwens mijn eerste PS dekje, toen is de koopverslaving begonnen :') :')
Afbeelding

Staat mooi Discodipp! Ik heb hem ook en vind het een mooie kleur, alleen jammer dat hij op de foto altijd superhard glanst en minder tot zijn recht komt :)

Texas, springen met een dressuurzadel? Ik doe het je niet na :+

Anouk, ik haat ruffles maar in volledig zwart is die erg chique! Ga je deze wel nog houden? :D

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:31

Zijn er nog meer mensen die vrijdag besteld hebben bij thehorselet, en nog geen verzendbevestiging hebben ontvangen?

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:38

KB12 schreef:
Zijn er nog meer mensen die vrijdag besteld hebben bij thehorselet, en nog geen verzendbevestiging hebben ontvangen?

Ja ik helaas!

AlberdinaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:40

Ik heb ook vrijdag besteld, maar nog geen verzendbevestiging.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:45

Farjen schreef:
Het was trouwens mijn eerste PS dekje, toen is de koopverslaving begonnen :') :')
[ [url=m/ZFfx2w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat mooi Discodipp! Ik heb hem ook en vind het een mooie kleur, alleen jammer dat hij op de foto altijd superhard glanst en minder tot zijn recht komt :)

Anouk, ik haat ruffles maar in volledig zwart is die erg chique! Ga je deze wel nog houden? :D

Die is inderdaad heel anders,ook heel mooi!!

Ja hoor, daar heb ik geen problemen mee, springen met mijn dressuurzadel. Als het hoog zou zijn wel hoor, maar zo hoog springen we niet meer. Het was maar 60cm _O-

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:49

T_a_m_a_r_a schreef:
Ik heb ook vrijdag besteld, maar nog geen verzendbevestiging.

Ik ook niet, heb gemaild en zij zeggen dat alles in goede orde is ontvangen en dat alles op voorraad is.

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:53

Ik heb zaterdag besteld en ook geen verzendbevestiging

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:56

Ik vrijdag middag en nog niks helaas

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:17

ik heb vrijdag 2 keer besteld en ook nog niet verzonden.

even een equestrian stockholm vraagje. Wie weet een bijpassende baselayer bij de ES forest green? buitenom die met col van ES zelf

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:19

KB12 schreef:

Ik ook nog niks ontvangen

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:29

Maar zelfs toen het er minder druk was duurde het ooit wel eens 1,5 week voor ze de bestelling konden versturen. Dat is toch niet zo raar? (in deze tijd, en met waarschijnlijk de hoeveelheid orders die ze nu binnen krijgen/hebben gekregen).
Ik snap wel het ongeduld hoor, als je iets bestelt wil je het zo snel mogelijk in huis hebben....

Even in het algemeen: ik werk ook bij een bedrijf, en wij werken met een X aantal mensen die in de "standaard" tijd gewoon het werk gedaan krijgen.
Als wij een actieperiode hebben, waardoor het ineens een (heel) stuk drukker is, duurt het bij ons ook gewoon langer. Wij zijn geen BOL.com waarbij we garanderen vandaag bestellen, morgen in huis....
maar je merkt wel, dat door deze tijd, mensen daar wel aan gewend zijn en vrij ongeduldig zijn :)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:36

Ik denk dat het zoveel orders zijn geweest dat het bij UPS ook langer duurt. Ik kreeg al mail dat mijn pakket vertraagd is. Komt vast goed!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:41

Ik vind het ook totaal geen probleem hoor, heb een mail gehad dat het bevestigd is dus helemaal prima. Het is ook niet dat ik geen kleding of dekjes heb :')

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:50

Nee hoor en ik heb het ook niet perse nodig maar is gewoon beetje teleurstellend als je hoort dat mensen op maandag besteld hebben en het al bijna in huis hebben. Daar stoor ik mij wel aan. Ik heb ook jaren in de detailhandel gewerkt en dat hoort niet bedrijven die op vrijdag bestelde lagen boven op de stapel nieuwe orders onderaan niet andersom. Het is dat de spullen op voorraad zijn maar ik zou het echt niet eerlijk vinden dat de order niet compleet is omdat ze maandag de spullen aan een ander verkocht hebben. Maar ja ik weet het ben wat ongeldudig.
Hier zal het dus niet eerder als volgende week in huis zijn omdat het niet eens onderweg is. Dan zijn we al 2 weken verder.
Laatst bijgewerkt door candalisa op 02-11-22 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:53

Ik heb zaterdag besteld en ook nog geen bevestiging.
Mijn dochter springt ook met dressuur zadel. Ze springen niet zo vaak en niet zo hoog, dus prima zo.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:56

Ik heb ook wel eens lang moeten wachten, terwijl mensen met latere bestellingen het al in huis hadden. Kwam goed!

Maar jullie zijn extra ongeduldig door die meeeeega koopjes van 2.50 euro per dekje. Bijna too good to be true. :))

Koop ik een dekje in The Horselet, dan is 'ie 44.50 euro. :7 Ik wil ook een keer zo'n fout in het systeem!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:58

Ik heb ook een bestelling geplaatst, baselayer, shirt en prachtig zadeldek voor in totaal 70 piek incl verzendkosten! Man! Gevaarlijk dit :')

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 12:03

Ik heb ook nog geen verzendbevestiging gehad maar daar maak ik me niet zo druk om. Zolang je de bestelbevestiging maar hebt komt het goed denk ik.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 12:12

Bij mij staat dat het morgen afgeleverd wordt, zaterdag besteld.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 12:14

En ik krijg juist net melding dat mijn pakketje al is aangekomen bij het UPS punt terwijl dit morgen zou zijn haha.
Echter pakketje van Kramer uit Duitsland ligt al sinds het weekend nog in een Duits depot…

Geduld is een schone zaak…

Zamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 12:16

Ik heb zondag besteld en mijn bestelling is er morgen

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 13:27

Farjen schreef:
[ [url=m/ZFfx2w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is hem inderdaad!
Heb hem toen der tijd verkocht omdat pony nog zo’n 10cm kleiner was.. Was toen meer dekje dan pony met maar Full. Maar nu wel spijt want ze is nu dus dik 1,53 en nu had het wel gepast :') + Ik vind hem nog steeds heel mooi, al helemaal op een palomino :D

Dat was trouwens ook mijn eerste en ook waar mijn dekjes verslaving mee is begonnen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 13:29

Oh zo heb ik nog een 2 Eurostar dekjes wat mijn eerdere verslaving was haha. Die 2 gaan ook nooit meer weg, heb ik toen stad en land voor afgezocht.

In de praktijk gebruik ik ze nauwelijks :')