Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 22:40

ElmoVelo schreef:
@ava_krause

Dankjewel voor wat ideeën! Ik had de Benneton blue, uiteindelijk verkocht. Vond hem misschien toch wat “te”. Sage heb ik in de CC variant! Geweldig echt!
Denk je dat de plum ook op hem staat? Wel wat roodachtig. Mulberry gelijk weer verkocht.

@MariekeS_

Oeh de champagne vond ik ook al heel erg mooi! Moet zeggen heb nu al een Mink (op de foto te zien) volgens mij zijn die kleuren best wel gelijk. Of is dat in het echt anders?

Oh… Nu ga ik twijfel of ik dan een ice blue wil of niet. Vind het echt een mooie kleur! Maar goed ik vond de benneton blue wat minder en vinden anderen hem weer juist super mooi! Lastig

Ik snap dat je Benetton Blue wel erg knal vindt.

Dit zijn Ice Blue en Champagne op mijn merrie:

Afbeelding
Afbeelding

Olive heb je ook nog <3
Afbeelding

ElmoVelo

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 23:32

@figo88

Ooh ja die kleuren heb je ook nog! Jeetje nu worden de keuzes toch lastiger… wou maar 2 dekjes er bij.. goeie tips! Ga ik zeker is naar kijken.

@MariekeS_

Mooi paardje heb je zeg!
Moet zeggen vind die ice blue goed staan op die van jou. Olive is ook wel erg mooi, maar die zijn niet meer nieuw te krijgen dacht ik? Of voor een hoofdprijs tweedehands?

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 23:36

Ik heb ook een paard waar werkelijk alles op staat. Dat is dan een oranje vos, maar ben nog geen kleur tegengekomen waarvan ik zeg, nee, dit is ‘m absoluut niet. Zelfs geen oranje :D

Heb op dit moment in suède: Benetton Blue, peacock, corn blue, champagne, chilli red, papaya, sage glace

In loire: black, champagne (ja deze heb ik in beide uitvoeringen :'), rosé. Weet ook even niet welke kleuren ik er nog bij wil, heb nu best een uitgebreide collectie… Oak vind ik nog erg mooi, misschien die?

Ik vind overigens de hunter in loire met bijpassende baselayer echt tóp, maar vind de loires zo duur altijd.

Suzannexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 23:38

beegee schreef:
Ik heb ook een paard waar werkelijk alles op staat. Dat is dan een oranje vos, maar ben nog geen kleur tegengekomen waarvan ik zeg, nee, dit is ‘m absoluut niet. Zelfs geen oranje :D

Heb op dit moment in suède: Benetton Blue, peacock, corn blue, champagne, chilli red, papaya, sage glace

In loire: black, champagne (ja deze heb ik in beide uitvoeringen :'), rosé. Weet ook even niet welke kleuren ik er nog bij wil, heb nu best een uitgebreide collectie… Oak vind ik nog erg mooi, misschien die?

Oak zal ik zeker doen, vindt groen zo gaaf staan op een vos!!

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 23:40

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 23:43

beegee schreef:
Ja hè?

https://www.decathlon.nl/p/thermoshirt- ... R-p-195073

Van deze past de blauwe perfect bij de benetton en de rode bij chilli! Zijn ook nog eens méga fijne shirtjes om in te rijden, sluiten mooi aan en lekker stofje.

Die ga ik bestellen voor bij m’n Chili red!

Heeft iemand suggesties qua kleding voor de ink blue? Kan het de zoekfunctie zo niet vinden.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 07:04

ElmoVelo schreef:
@figo88

Ooh ja die kleuren heb je ook nog! Jeetje nu worden de keuzes toch lastiger… wou maar 2 dekjes er bij.. goeie tips! Ga ik zeker is naar kijken.

@MariekeS_

Mooi paardje heb je zeg!
Moet zeggen vind die ice blue goed staan op die van jou. Olive is ook wel erg mooi, maar die zijn niet meer nieuw te krijgen dacht ik? Of voor een hoofdprijs tweedehands?

Dank je!
Olive is inderdaad niet nieuw meer te krijgen, maar de hoofdprijs valt wel mee als je geduld hebt. Ik had hem 2e hands in heel goede staat gevonden voor normaal geld. Anders heb je Oak ook nog.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 07:06

beegee schreef:

Ik vind overigens de hunter in loire met bijpassende baselayer echt tóp, maar vind de loires zo duur altijd.

Oak is zeker mooi op vos denk ik.
En grijs/navy ook..lijken iets minder spannend maar dat vind ik wel echt heel mooi altijd.
Of Sage?

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 08:14

ElmoVelo schreef:
@ava_krause

Dankjewel voor wat ideeën! Ik had de Benneton blue, uiteindelijk verkocht. Vond hem misschien toch wat “te”. Sage heb ik in de CC variant! Geweldig echt!
Denk je dat de plum ook op hem staat? Wel wat roodachtig. Mulberry gelijk weer verkocht.

@MariekeS_

Oeh de champagne vond ik ook al heel erg mooi! Moet zeggen heb nu al een Mink (op de foto te zien) volgens mij zijn die kleuren best wel gelijk. Of is dat in het echt anders?

Oh… Nu ga ik twijfel of ik dan een ice blue wil of niet. Vind het echt een mooie kleur! Maar goed ik vond de benneton blue wat minder en vinden anderen hem weer juist super mooi! Lastig

Plum is echt meer paars! Ik vind het prachtig op een roodbruine

DenieesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 08:45

beegee schreef:

Hier de Oak op mijn vos, vind het echt prachtig!

Afbeelding

Afbeelding

DenieesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 08:49

MariekeS_ schreef:
Oak is zeker mooi op vos denk ik.
En grijs/navy ook..lijken iets minder spannend maar dat vind ik wel echt heel mooi altijd.
Of Sage?

Heb hier nog een foto met mijn grijze, de mesh variant. Twijfelde heel erg tussen deze en de sage, dus de sage komt denk ik ook nog wel een keer :D

Afbeelding

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 08:50

Ik heb een oak loire full dressuur en een French rose spring dekje die ik niet gebruik. Mocht iemand hier interesse hebben voordat ik ze op marktplaats knal hoor ik het graag :)

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 10:03

Weet iemand waarom de bluebell mesh niet meedoet met de 30% korting bij agradi? Dat is toch een zomerkleur? De mesh boots doen wel mee en de suède/loire ook. Maar die wil ik niet :')

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 10:24

ElmoVelo, op een bruine past alles := Helaas voor je portemonnee

Beegee: Sage en Oak zijn heel mooi op vos! <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 10:25

Afbeelding

Papaya spectrum <3

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 10:26

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 10:45

Ik heb de ice blue op een bruine. Vind het zelf erg mooi :)
Afbeelding

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 10:57

ElmoVelo: de ice blue is echt een van m’n favorieten op mijn bruine paard!

In de winter de oak, die vind ik super chique. Had eerst de olive maar die heb ik verkocht omdat ik de Oak mooier vond.

Maar de champagne en chilli zijn ook top… ja eigenlijk alles staat mooi op bruin :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 11:10

beegee Je bent geweldig, was al echt heel lang op zoek naar een shirt bij de chili

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 11:11

Hi! Ik kom na een tijdje meelezen weer eens binnen vallen. Heeft iemand een goede foto van de bluebell suede op en vos?
Ik was van plan even geen dekjes meer te kopen gezien we al een tijdje stil staan en er nog 4 nieuwe nog niet gebruikte dekjes in de kast liggen, maar ben ergens toch bang er spijt van te krijgen als ik deze niet koop :+
De kleur an sich vind ik echt gaaf, maar ik ben alleen niet helemaal overtuigd of ik de kleur op een vos nu helemaal fantastisch vind. Heb t idee dat hij nogal op de Anky cornblue lijkt en deze heb ik uiteindelijk verkocht omdat ik m nooit pakte voor m’n vos :=

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 11:14

Fijn Nynke! Ik vind ze echt mega chill. Ze zijn ook lang waardoor je ze goed kunt wegstoppen in je broek/legging.

Ik kan vanmiddag wel even een foto voor je maken als je wilt Filou, die stuur ik dan via PB. Heb m’n paard liever niet op bokt :'). Wat voor tint vos heb je? Mijne is wel echt oranje.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 11:15

Ik vind dit wel het leukste, alle gedeelde foto's van leuke paarden met leuke dekjes!

Ik heb wel een lastige qua kleur, een wildkleur vos. Mijn gewone vosjes zijn te klein voor cob lemieux dekjes en te groot voor de mini, dus die doen het met weatherbeeta. Mijn palomino wordt hopelijk wel groot genoeg, dat is ook wel een leuk kleurtje voor veel van de tinten die ik heb hangen denk ik.
Nu nog 3 jaar wachten :')

Afbeelding

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 11:34

Ahh Mooney, wat een droppie. Ook wel een kleur waar alles mooi op staat!

De ink blue heb ik nog niet vaak gebruikt maar toch ook wel een mooie kleur. Afbeelding

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 12:06

KirstenChes schreef:
[ [url=m/HYVV4S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben sinds vandaag in bezit van de lemieux vector balance beugels en wil ook nog de beugelriemen van lemieux gaan kopen

Ik ben wel benieuwd hoe die bevallen! Heb je die met schokdemping?

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 12:10

beegee schreef:
Fijn Nynke! Ik vind ze echt mega chill. Ze zijn ook lang waardoor je ze goed kunt wegstoppen in je broek/legging.

Ik kan vanmiddag wel even een foto voor je maken als je wilt Filou, die stuur ik dan via PB. Heb m’n paard liever niet op bokt :'). Wat voor tint vos heb je? Mijne is wel echt oranje.

O als je dat wilt doen, heel graag! _/-\o_ Ik heb ook echt een oranje dus dat komt precies goed uit haha