Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nynkex01 schreef:Zou Best kunnen idd, maar kan me ook voorstellen dat er veel roddels de ronde doen over zo’n groot invloedrijk merk
KB12 schreef:Ik heb net de mamba coffee binnen, en ik moet zeggen dat ik een beetje mijn twijfels heb. Ik vind hem een beetje saai en goedkoop ogen. Ik ben aan het twijfelen om hem te retourneren.
Daniquebyoux schreef:KB12 schreef:Ik heb net de mamba coffee binnen, en ik moet zeggen dat ik een beetje mijn twijfels heb. Ik vind hem een beetje saai en goedkoop ogen. Ik ben aan het twijfelen om hem te retourneren.
Dat was precies mijn insteek. Heel saai.. op de verkoop fotos leek hij heel speciaal met een soort overloop, maar dat is hij enkel in de zon.. en hoe vaak heb je zon in Nederland :/
Kimley schreef:Hahah ik kan niet alle pbs beantwoorden hoor
Maar je kunt er alleen als bedrijf zijnde kopen en dan met 100 -200 stuks tegelijk. Dus wij hebben daar niks aan.
@lorette, het is precies hetzelfde spul. Zelfs de foto's van ps of sweden worden gebruikt alleen bijv de silicone op de broek heeft nog geen "vorm" en bij de dekjes zitten die metalen plaatjes er niet op maar wel het vakje waar ze in zouden moeten zeg maar.
Maar ook merken als lemieux etc zijn daar te koop![]()
Ik ga de site verder niet noemen, iedereen weet dat dit uit China komt toch? Wil er geen problemen mee veroorzaken haha
Kimley schreef:Alibaba inderdaad![]()
Wellicht interresant als echt veel mensen willen bestellen vanaf hier. Maar meeste is vanaf 50 stuks.. sommige zelfs 100-200.. vond vooral die rijbroeken wel interresant !