Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sentir schreef:Wesseltje schreef:Grandeur zijn ontzettend fijne pads, enige waarom ik ze eruit heb gedaan is dat het kunstwol betreft. Voor het geld had dat wel echt mogen zijn.
Is er een groot verschil tussen echt en nep ? Of alleen de minder zweetopname?
Sentir schreef:Gehoord en gezien met eigen ogen. Ik weet niet of je een bepaald topic nog herinnerd? Ik mag en kan er niet veels over zeggen ik heb geen zin in telefoontjes
Ik heb zelf altijd een boomzadel gehad. Ik ben ermee overkop geweest. Freak accident, paard struikelde. Zadel was tiptop in orde. Hij was nagekeken. (Mijn paard ook, ik was iets minder in orde) Maar met de ervaring die ik heb, en heb gezien begint het toch aan me te knagen of ik het risico verder wil pakken.
Ik mis mijn veiligheid, zeker na mn vallen. Met de barefoot nog geen 1x gevallen. Blijft lekker liggen zoals ik meermaals heb gezegt. Maar toch met angst in het zadel, niet doordat paardlief niet braaf is. Maar pour de angst van schuiven en vallen zit er nog in. Ik vindt het concept top, zeker voor de paardenrug enzovoort.
Olikea schreef:Ik heb een vraagje, ben rustig aan het orienteren, want er zal dit jaar vermoedelijk wel een zadel moeten komen. Nu heb ik altijd heerlijk gereden op zon oude arizona, zon custom kleur, die met dat lichte leer (mustard of zo). Maar die heb ik met mijn vorige paard mee gegeven.
Nu vind ik de happy valley/lazy mountain er echt geweldig uitzien, maar nu vraag ik me af, heeft een van deze 2 een arizona ( ish..) basis?
Ik heb enkel de ambitie om door het bos te hobbelen, dus deze zadels lijken me uitermate comfortabel aan de bips.
Ninx schreef:Even een korte vraag: weet iemand of er iemand in NL is die de Heather Moffett Flexee verkoopt?
dianaw33 schreef:Ninx schreef:Even een korte vraag: weet iemand of er iemand in NL is die de Heather Moffett Flexee verkoopt?
Ik had het er toevallig gisteren nog over met haar: Ella Gorte van Doorn, is gestopt met zadelpassen maar heeft nog wel wat voorraad liggen, onder andere Flexxee's. Ik zou haar niet via Bokt benaderen want ze kijkt hier nooit, maar via facebook messenger.