Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 09:31

Ja en die had ik al :+

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 09:35

Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik had eigenlijk niet het idee dat de Musk nou zo mega gewild was.. :o
Ik vind het wel echt een speciaal kleurtje, hij staat ook mooi op mijn bruine en ik ben er blij mee, maar ik had toch echt op een andere kleur gehoopt. Ach, het scheelt wel weer geld :')

Afbeelding

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 11:17

Ik zag laatst ineens een reclame foto voorbij komen op een (buitenlandse) verkoop site die kleur leek op de corn blue.
Heb alleen geen idee meer waar het was 8)7 Dacht alleen hé die kleur kan ik niet helemaal plaatsen.

Dus misschien die wel.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 11:30

Hè jammer, die had ik niet verwacht. Dacht inderdaad dat Musk juist niet populair was, maar dat kan er ook aan liggen dat ik er zelf niks aan vind natuurlijk :D

Nou ja, scheelt weer in de portemonnee :)

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 11:50

Jammer dat het musk is! Gemiste kans denk ik

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 11:53

Ik baal ook dat het musk is, en dan ook nog alleen suede :n ik snap dan ook echt die voorraad uitverkoop niet van van t voorjaar, met oa deze kleur die 'eruit' ging.
Had zo gehoopt op een oud kleurtje terug, aan de andere kant is dit beter voor de portemonnee :roll:

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 12:10

Hier ook een gemiste kans, heb de Lavendel al. Ik hoop zo op terugkeer van Paprika of Tangerine een keer, die zou ik nog wel willen hebben. :j

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 13:35

Wiwabalia schreef:
Hier ook een gemiste kans, heb de Lavendel al. Ik hoop zo op terugkeer van Paprika of Tangerine een keer, die zou ik nog wel willen hebben. :j

Ja same, zo'n tint heb ik nog niet in m'n collectie dus die is welkom :)

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 13:44

Afbeelding

Afbeelding

Verliefd op de sage op mn schimmel

(Shirtje is van Kramer)

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 15:54

Mooi zeg die sage @IrishDraught :)) heel leuk paard heb je ook!

Misschien dat ik de musk nu wel wil voor mijn bruine merrie, maar ik ren er niet voor naar de winkel

Ik weet niet of jullie de borstels van Lemieux ook gebruiken maar ik ben echt helemaal fan van de flexi borstels <3 Poosje terug eentje gekocht in de sale en wil nu niks anders meer! Zo fijn :):) Afbeelding

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 17:03

Goh wat een gekke keuze om de Musk terug te brengen, helemaal omdat de zomercollectie al zo roze is.

Als blauw en groen liefhebber heb ik het wel makkelijk zo :+

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 21:08

lideli schreef:
Mooi zeg die sage @IrishDraught :)) heel leuk paard heb je ook!

Misschien dat ik de musk nu wel wil voor mijn bruine merrie, maar ik ren er niet voor naar de winkel

Ik weet niet of jullie de borstels van Lemieux ook gebruiken maar ik ben echt helemaal fan van de flexi borstels <3 Poosje terug eentje gekocht in de sale en wil nu niks anders meer! Zo fijn :):) [ [url=m/riZ8ZT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb de hands on poetshandschoenen en die zijn Valentijn’s favoriet!

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 21:36

Afbeelding

Ik ben sinds vandaag in bezit van de lemieux vector balance beugels en wil ook nog de beugelriemen van lemieux gaan kopen

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 09:47

Gisteravond de bluebell mini eindelijk eens gebruikt :D .
Afbeelding

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 10:50

Calice schreef:
Gisteravond de bluebell mini eindelijk eens gebruikt :D .
[ [url=m/nS9uY2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat ziet er gewoon echt zo ontzettend schattig uit <3 <3

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 10:51

Ik heb vanochtend vroeg weer met de Papaya gereden. Geen foto gemaakt, maar ik ben echt zo gek op dat kleurtje! <3 *\o/*

Organa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 13:36

Ik ben wel heel blij dat de musk weer terug is, al gaat het wel geld kosten :')
Ik wil heel graag nog een spring dekje en het oornetje! Misschien ook wel de carbon wraps als ik toch bezig ben :+
Musk is echt mijn favoriete kleurtje op het moment!

ElmoVelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 18:28

Ik heb sinds kort naast mijn eventingzadel nu ook (weer) een dressuurzadel. Ik heb er nu 2 grijs en zwart. Wel een beetje saai. Oftewel nieuwe dekjes tijd! Maar ik twijfel.. kies ik dezelfde kleuren (CC dekjes) of wat andere kleuren? Heb momenteel mijn oog laten vallen op een bluebell, ice blue. Maar zit te twijfelen aan wat andere soort kleuren, maar welke? Dijon? Rioja? Iemand ideeën :D

Afbeelding

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 19:06

ElmoVelo schreef:
Ik heb sinds kort naast mijn eventingzadel nu ook (weer) een dressuurzadel. Ik heb er nu 2 grijs en zwart. Wel een beetje saai. Oftewel nieuwe dekjes tijd! Maar ik twijfel.. kies ik dezelfde kleuren (CC dekjes) of wat andere kleuren? Heb momenteel mijn oog laten vallen op een bluebell, ice blue. Maar zit te twijfelen aan wat andere soort kleuren, maar welke? Dijon? Rioja? Iemand ideeën :D

[ [url=m/UYTJ45.jpg]Afbeelding[/url] ]

Benetton Blue, Bluebell, Plum, Sage zijn musthaves op een bruine!

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 20:03

Leuk ElmoVelo!

Op mijn bruine heb ik Champagne, Musk, Olive, Hunter Green, Benetton Blue en Sage...

Ice Blue gehad maar die uiteindelijk weg gedaan, vond hem net te flets.

ElmoVelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 21:30

@ava_krause

Dankjewel voor wat ideeën! Ik had de Benneton blue, uiteindelijk verkocht. Vond hem misschien toch wat “te”. Sage heb ik in de CC variant! Geweldig echt!
Denk je dat de plum ook op hem staat? Wel wat roodachtig. Mulberry gelijk weer verkocht.

@MariekeS_

Oeh de champagne vond ik ook al heel erg mooi! Moet zeggen heb nu al een Mink (op de foto te zien) volgens mij zijn die kleuren best wel gelijk. Of is dat in het echt anders?

Oh… Nu ga ik twijfel of ik dan een ice blue wil of niet. Vind het echt een mooie kleur! Maar goed ik vond de benneton blue wat minder en vinden anderen hem weer juist super mooi! Lastig

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 21:39

ElmoVelo schreef:
@ava_krause

Dankjewel voor wat ideeën! Ik had de Benneton blue, uiteindelijk verkocht. Vond hem misschien toch wat “te”. Sage heb ik in de CC variant! Geweldig echt!
Denk je dat de plum ook op hem staat? Wel wat roodachtig. Mulberry gelijk weer verkocht.

@MariekeS_

Oeh de champagne vond ik ook al heel erg mooi! Moet zeggen heb nu al een Mink (op de foto te zien) volgens mij zijn die kleuren best wel gelijk. Of is dat in het echt anders?

Oh… Nu ga ik twijfel of ik dan een ice blue wil of niet. Vind het echt een mooie kleur! Maar goed ik vond de benneton blue wat minder en vinden anderen hem weer juist super mooi! Lastig

Ik vind vooral de Bleubell, Mint, Ink Blue, Azure, Papaya, Musk, Plum, Fuchsia en Peacock echt prachtig op mijn bruine staan <3

En de Mink en Champagne zijn wel echt verschillende kleuren. Ik had ze beiden, maar heb de Mink toch weer verkocht omdat ik die echt niet mooi vond. Hij is ook grauwer en minder warm dan de Champagne.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 22:25

Ik heb juist het probleem dat alle kleuren passen op moijn paard :roll:

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 22:29

Ik heb de hunter green, de peacock, de ice blue en de mulberry voor m’n bruine. De mulberry vind ik het minst mooi, maar als ie dan op ligt toch wel mooi, zeker in de winter…ik vind de sage ook supermooi op een bruine, die komt er hier ooit nog ns bij…

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-22 22:37

candalisa schreef:
Ik heb juist het probleem dat alle kleuren passen op moijn paard :roll:

Kijk daarom heb ik gewoon alles :+