Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tango1979 schreef:De groene Curdoroy ga ik op de sale (Black Friday komt eraan) gokken, maar dat wilde ik met de Mamba er niet op wagen
anoukwendy schreef:Tango1979 schreef:De groene Curdoroy ga ik op de sale (Black Friday komt eraan) gokken, maar dat wilde ik met de Mamba er niet op wagen
Ik gok dat die collecties uitgesloten zijn, is meestal zo met de collecties die zo dichtbij black friday uitkomen.
Misschien ben ik de enige maar ik vind ps echt zo goedkoop eruit zien nu, had van zo’n merk echt wel beter verwacht, vooral voor die prijzen
Partyflappel schreef:Texas02 schreef:Heeft iemand toevallig al een bijpassend shirt gevonden bij de ES Monaco Blue? Misschien iets goedkoper dan de ES shirts en niet omhoog kruipend?
Ik val even binnen. Ik had deze gevonden:
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... 22563.html
Edit: en dan de dark blue natuurlijk.
En ik hoop dat hier iemand is die weet of deze kleur daarbij past..
maessie schreef:Ooh de coffee mamba staat al op uitverkocht bij RGIk had hem nog in mijn winkelwagentje te staan, benieuwd of dat dan goed is gegaan
![]()
De Esk LE viel me wat tegen. Zag wel toevallig deze sample van hun voorbij komen. Boy did they think wrong om deze niet uit te brengen!![]()
[ [url=m/syPaSo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daniquebyoux schreef:anoukwendy schreef:
Ik gok dat die collecties uitgesloten zijn, is meestal zo met de collecties die zo dichtbij black friday uitkomen.
Misschien ben ik de enige maar ik vind ps echt zo goedkoop eruit zien nu, had van zo’n merk echt wel beter verwacht, vooral voor die prijzen
De kwaliteit voelt niet goedkoop, vind ik persoonlijk.. kwa uiterlijk ja geen idee. Ik ben persoonlijk eigenlijk altijd meer fan van de equestrian stockholm..
maessie schreef:Ooh de coffee mamba staat al op uitverkocht bij RGIk had hem nog in mijn winkelwagentje te staan, benieuwd of dat dan goed is gegaan
![]()
De Esk LE viel me wat tegen. Zag wel toevallig deze sample van hun voorbij komen. Boy did they think wrong om deze niet uit te brengen!![]()
[ [url=m/syPaSo.jpg]Afbeelding[/url] ]