Als ik nu zelf een zadel zou moeten aanschaffen zou ik niks anders meer willen dan een Lazy Mountain met van die hele dikke zachte dijwrongen
 Of nouja misschien een SoftWalk. Maar liever de Lazy vanwege de korte zijkanten, dat is altijd fijner met korte pootjes
  Of nouja misschien een SoftWalk. Maar liever de Lazy vanwege de korte zijkanten, dat is altijd fijner met korte pootjes  
Cheyenne zou ook wel weer wennen zijn..... het is natuurlijk een ontzettend minimalistisch zadeltje.
En zeker als je dan ook voor het eerst boomloos gaat wel even een cultuurshock

Geplaatst: 17-12-24 09:56
               Geplaatst: 17-12-24 09:56				         
 .
 .
 maar sommige mensen zijn ook zo gewoon aan een boomzadel dat ze het niet meer kunnen zonder.
 maar sommige mensen zijn ook zo gewoon aan een boomzadel dat ze het niet meer kunnen zonder.  als je meer steun zoekt kan je mss kijken naar een ander model van de barefoot, of een andere cantle? Gaat dat?
 als je meer steun zoekt kan je mss kijken naar een ander model van de barefoot, of een andere cantle? Gaat dat?                                                          Neem daar een enigszins zacht / soepel zadel bij waardoor je sowieso meer je paard dan het zadel aan het volgen bent, en je krijgt een zit als een huis
   Neem daar een enigszins zacht / soepel zadel bij waardoor je sowieso meer je paard dan het zadel aan het volgen bent, en je krijgt een zit als een huis  

Maar ik heb een best vrekkige aard, vind dingen al snel duur
      Maar ik heb een best vrekkige aard, vind dingen al snel duur