Buitenzinnig schreef:quibje schreef:heb het toevallig vorige week geprobeerd voordat ik de westip bij jullie bestelde
vind die van fra elastischer
ach ja..
Aha - ik had je niet aan quibje gekoppeldIk zou het echt niet weten - wij verkopen al bijna 10 jaar Westip - FRA is er later mee begonnen en ik weet, van de Westip mensen, dat zij ze produceren, lijkt me vreemd als ze daar ander materiaal voor gebruiken, maar het kan.... (of die met een zilveren randje zijn slapper dan de hele zwarte??? Je weet maar nooit
)
ik heb beide liggen, (westip en fra), ik vind de fra een stuk soepeler dan die westip (westip is de zwarte, fra met zilveren randje)
ik heb trouwens de fra misschien te koop, hij is 1 M maar toch te lang voor mijn trekpaarden op de london, helaas.
ik heb de barefoot ook liggen, en die vind ik uiteindelijk toch het fijnste, rekt een stuk meer mee dan de andere twee, en heeft een heerlijk zacht laagje.
Die lakota's heb ik ook in de handen gehad bij arthur (nouja, van hem zijn ze van HAF), en heb er ook een gekocht. Voor mijn jonkie met erg ronde rug, geen ruggegraat is die ideaal.
Mijn oudste die ondertussen schoft heeft gekregen en een ruggegraat zijn ze te dun.