Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_ankieee schreef:Matheno schreef:Oeps.
[ [url=m/MH6NrG.png]Afbeelding[/url] ]
Dit is wel een erge Engelse taalfout van zeHet is on ‘their’ way en niet ‘there’
![]()
De mamba’s zijn wel supermooi zeg. Wel gek dat PS ze zo onaangekondigd released..
Matheno schreef:Dat nieuwe model bij PS of Sweden komt trouwens wel altijd wat.. verveeld ofzo over.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ania schreef:Matheno schreef:Dat nieuwe model bij PS of Sweden komt trouwens wel altijd wat.. verveeld ofzo over.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik haat het om naar te zijn over mensen die ik niet ken maar bij haar dacht ik meteen "dat is een (herstellende) verslaafde" stom he? Maar haar hele blik, gezichtsuitdrukking en dat zure mondje..
Ik ga nu even in de verdomhoekje staan om me te schamen dat ik dit hardop getypt heb.
Daniquebyoux schreef:Ik vind de Mambo coffee met zon erop erg mooi, maar zonder zon echt niet zo speciaal.. dus ik hou hem niet. Voor de liefhebber ik heb er 68.60 voor betaald. Als iemand hem wilt excl verzendkosten kan je hem zo van mij overnemen, maar anders gaat ie retour![]()
[ [url=m/yP0pRV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uxTnBS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Matheno schreef:Daniquebyoux schreef:Ik vind de Mambo coffee met zon erop erg mooi, maar zonder zon echt niet zo speciaal.. dus ik hou hem niet. Voor de liefhebber ik heb er 68.60 voor betaald. Als iemand hem wilt excl verzendkosten kan je hem zo van mij overnemen, maar anders gaat ie retour![]()
[ [url=m/yP0pRV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uxTnBS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wait what? Waar heb je die met korting gehaald?