Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lindor92 schreef:darkadia schreef:Hypostore heeft ook 25% dierendag korting. Weet niet of ie op alles geldt...
Doet het in ieder geval niet bij de winter rose.
Oehlala schreef:zijn er hier mensen die ervaring hebben met de trainingsshirts van Equestrian Stockholm? Vind ze best aan de prijs.
Tenno7 schreef:Ik heb een dilemma.. ik kan niet kiezen. Wil dit weekend met de korting een dekje + oornetje bestellen en zit te twijfelen tussen de Blush of de Emerald van PS of sweden.
Heb 2 paarden 1 bruin en 1 zwart bruin.
Ik heb al de Merlot, Citadel en de violet.
Ik denk zelf de blush, maar meer omdat die ook een grijs randje heeft ipv bruin. En ik ook een grijze rijbroek nog heb. Maar de Emerald is misschien wat neutraler en meer voor de winter haha.
Wat zouden jullie doen? Haha
Keuzestress.......
Daphara schreef:Tenno7 schreef:Ik heb een dilemma.. ik kan niet kiezen. Wil dit weekend met de korting een dekje + oornetje bestellen en zit te twijfelen tussen de Blush of de Emerald van PS of sweden.
Heb 2 paarden 1 bruin en 1 zwart bruin.
Ik heb al de Merlot, Citadel en de violet.
Ik denk zelf de blush, maar meer omdat die ook een grijs randje heeft ipv bruin. En ik ook een grijze rijbroek nog heb. Maar de Emerald is misschien wat neutraler en meer voor de winter haha.
Wat zouden jullie doen? Haha
Keuzestress.......
Emerald! Je hebt al rood(paars) tinten, dus een groen tint is weer eens wat anders en de Emerald is zooooo mooi!
Tenno7 schreef:Heb de PS Emerald bestelt + oortnetje.. welke peesjes passen hier goed bij denken jullie??
Nu wachten tot het binnen is!!