Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLiez schreef:Drico schreef:LeMieux heeft alleen S/M en L dekjes en anders krijg je de 'mini' collectie
Ben de afgelopen dagen toch echt een paar keer een S dekje tegen gekomen
k_m schreef:Heeft iemamand toevallig een vergelijking van de grotere maat dekjes van lemieux? Ik vind dat mijn huntere green net iets lager zou mogen vallen!
XladyX schreef:k_m schreef:Heeft iemamand toevallig een vergelijking van de grotere maat dekjes van lemieux? Ik vind dat mijn huntere green net iets lager zou mogen vallen!
Niet op elkaar maar wel zo:
[ [url=m/Fo1Y1M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nSueS7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zelfde zadel, alleen andere onderlegger. Zwarte is een XL cotton en de blauwe een gewone L suède (ice blue). Vindt het zelf lastig om de XL te vinden want vindt ze wel veel mooier staan op mijn paard, dus tips daarvoor zeer welkom!
Black_Devil schreef:Hallo, ik heb een vraag over het lemieux grip twin sided dekje. Weet iemand of deze in verschillende maten te krijgen is of dat hij maar in 1 maat is?
Ik ben aan het rondkijken voor een dekje met anti slip aan de onderkant voor mijn pony. Maar hij zit qua maat een beetje tussen cob en full in. Sommige dekjes (zoals van BR) past hij wel in maat full maar andere zijn weer te groot.
Joki schreef:Is de mint heel fel of valt dat mee. Ik ben aan het bedenken of dat een mooi kleurtje is om in te gaan crossen.
Peacock blijft ook hoog op mijn lijstje staan maar geen idee of die combineert met navy