Duhelo schreef:Het uiterste randje van het zadel is nu 52 cm, de kussens zijn 48-49 cm
eventuele koper gaf aan dat haar paard nu een zadel heeft met 48 of 49 cm, en ze er liever geen langer op legt. Ik gaf aan dat je de kussens in verschillende lengtes kunt bestellen maar ik wil natuurlijk ook geen verkeerde dingen aanraden
Je kunt kortere kussens natuurlijk wel verder naar voren of naar achteren plaatsen om het ruitergewicht wat beter te verdelen en te voorkomen dat je op een rand zit.
Hier is trouwens een kleine opruiming aan de gang, dus mocht er nog iemand op zoek zijn naar een superlange Stretch & Breath singel van Barefoot, check me onderschrift.
Als [***] namelijk hier in moet gaan groeien dan moeten we nog wel een jaartje of 30 wachten, dus hij heeft lekker een iets kortere gekregen.

) dus dat ging helaas niet door, maar ik weet nu wel wat in de pommel en cantle zit: hetzelfde grijsachtige foam als in de inlages, maar dan veel dikker en dus steviger/harder. Als ik erin kneep dan deukte het aan beide kanten 1 cm in, maar dichter dan dat kwamen mijn vingers niet bij elkaar.

ik krijg toch wel echt heel veel ( vreemde
) vragen zo hoor tijdens de verkoop van mijn zadel... Ik overal antwoord op geven en jullie lastigvallen en dan toch niet verkopen
kan niet wachten 
maar ik weet bijna 100% zeker dat deze lengte bij je paardjes zou passen. Hier past de 85 cm namelijk ook om een tinker gecombineerd met een ghost zadel. De dikte zit vaak toch vooral aan de zijkant van de buik en niet aan de onderkant, dus ook als de tinker even wat dikker is dan vallen de gespen van de singel nog steeds nog mooi boven de ellebogen. Met zo'n lange singel is het risico eerder dat hij niet past als je paard niet dik genoeg is (zoals [***]
Gelukkig ben ik niet meer de enige nu die het zegt