LienC schreef:Ik zou niet meer dan 25/30 geven. Die dubbele korting was er immers niet de hele tijd. Of gewoon vragen naar bestelbevestiging? Of aankoopdatum? Dan vallen ze wel door de mand
Dat is een goede bedankt!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:cocktailtime schreef:Weet iemand een baselayer die bij de emerald past van es?
Bijna niks matcht goed genoeg. En anders toch maar overwegen om die van es zelf te kopen
Divoza heeft ook 1 van Mondoni geloof ik in de kleur petrol, dat is een perfecte match.
Dat is deze en die moet er als het goed is ook ergens op de website met lange mouw zijn maar die vind ik zo snel even niet:
https://www.divoza.com/nl/ruiter/paardr ... ningsshirt
BloemBloem schreef:LienC schreef:Ik zou niet meer dan 25/30 geven. Die dubbele korting was er immers niet de hele tijd. Of gewoon vragen naar bestelbevestiging? Of aankoopdatum? Dan vallen ze wel door de mand
Dat is een goede bedankt!
BloemBloem schreef:Omg omg![]()
![]()
Nu nog een shirt, wie heeft het shirt die bij de ruffle wine past in het M
Roulette_ schreef:Hopelijk komt onze bestelling ook snel deze kant op. Jammer dat die sky blue vrijdag uitverkocht was en nu wel weer erop staat. Had die graag willen hebben, maar ga er geen nieuwe bestelling voor doen a 18 euro verzendkosten.
candalisa schreef:Ik vrijdag ook niks ontvangen wel afgeschreven
absque_dubio schreef:candalisa schreef:Ik vrijdag ook niks ontvangen wel afgeschreven
Ook geen ‘factuur’? Want dan zou ik zsm contact met ze opnemen.
Ik heb het namelijk eens gehad en gewoon afgewacht, maar toen werd mijn geld plots terug gestort. Daarna contact met ze gezocht en toen waren een deel van de producten er helaas niet meer.
Hier vrijdag wel een ‘factuur’ ontvangen maar helaas nog geen verzendbevestiging.