Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 19:08

Romanoff schreef:
V_Naomi schreef:
Nog iets van lemieux waar ik best nieuwsgierig naar ben: iemand ervaring met de gel tek dressuur singel ? :D[ [url=m/uhqiqR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had hem besteld in maat 65 maar was toch wat te lang. De 60cm is helaas nog niet leverbaar dus daar wacht ik op. Maar de singel zelf is heel zacht en mooie pasvorm! Paard reageerde er niet op met aansingelen.

Ik heb de Prolite narrow 65cm en die van Lemieux is precies hetzelfde kwa pasvorm alleen is de Prolite van kunststof en wordt erg stug vind ik zelf.

De Lemiex heeft bij de gespen wel iets elastiek maar heeel miniem. Dat heeft de prolite niet

Reageert je paard met andere singels wel met aansingelen?

Romanoff

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 19:14

Ja, van die rechte neopreen dingen, van FRA die elastische. Prolite loopt ie echt heel fijn op maar omdat deze stug wordt wil ik graag die van Lemieux

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 19:16

Heb je je prolite wel eens gewassen gewoon met water en groene zeep en dan schrobben? Daar wordt mijne altijd weer boterzacht van heb hem nu 4 jaar.

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 19:38

Romanoff schreef:
Ja, van die rechte neopreen dingen, van FRA die elastische. Prolite loopt ie echt heel fijn op maar omdat deze stug wordt wil ik graag die van Lemieux

Ik rij nu met het rechte type neopreen maar met soort gel vulling, met rijden okee maar met singelen soms beetje reactie, niks extreems maar toch :+ had ook een mattes maar dat is altijd zo een gedoe met proper houden :')

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 19:39

Yvank_ schreef:
Heb je je prolite wel eens gewassen gewoon met water en groene zeep en dan schrobben? Daar wordt mijne altijd weer boterzacht van heb hem nu 4 jaar.

Goede tip! Dat ga ik eens proberen. Singel wordt zo snel krokant, ook als ik 'm regelmatig afspuit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 19:40

Ja alleen afspuiten wordt mijne ook hard even met zeep en een afwasborstel dan issie super zacht!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 20:16

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 21:35

k_m schreef:
Heb je toevallig een foto van je gehele paard met dekje? Mijne heeft dezelfde kleur! Door jou heb ik ook al de hunter green :+

Haha, sorry :o

Zwarte 3D Mesh op de bruine
Afbeelding
En uh, ja, hij is een beetje rond...

Appaloosa9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 23:01

voor de mensen die nog olive zoeken die is er nog in maat dressuur full bij divoza met 25% korting en direct leverbaar

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 23:32

Appaloosa9 schreef:
voor de mensen die nog olive zoeken die is er nog in maat dressuur full bij divoza met 25% korting en direct leverbaar

Zodra je hem in je winkelwagen stop veranderd hij in zwart bij mij. Met de Koningsdag korting ook groen besteld bij Divoza maar dat was de Hunter. Benieuwd of je dan nu echt de Olive zal krijgen.

Afbeelding

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 00:01

Yvank_ schreef:

Nee dat nog niet. Laat ‘m elke week wel 1x weken in emmer met heet water, dan wordt ie wel iets zachter maar dan na 1x rijden en zweet erin is ie weer stug..

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 13:08

De snug boots voor en achter zijn wel degelijk anders. De elastieken zijn sowieso langer bij achter, daarom heb ik die nu voor de voor benen. Heb paar pagina's terug foto's geplaatst

Appaloosa9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 18:06

ingaa schreef:
Zodra je hem in je winkelwagen stop veranderd hij in zwart bij mij. Met de Koningsdag korting ook groen besteld bij Divoza maar dat was de Hunter. Benieuwd of je dan nu echt de Olive zal krijgen.

[ [url=m/w5V6X6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja klopt dat hij in het zwart kleurt volgensmij heeft divoza dat bij alle kleuren in iedergeval die van lemieux dacht ik. De afbeelding zou zeggen olive dus daar zou ik vanuit gaan maar als je het zeker wilt weten kan je ze altijd een berichtje sturen

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 07:42

Appaloosa9 schreef:

Jammer, kan hem niet meer vinden.

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 09:17

Ik heb begin mei, 2 base layers en een schabrak besteld, maar nog niks binnen. Wel bij een Nderlands bedrijf
Klopt het dat ze een achterstand hebben in Engeland met de levering? Dat werd mij verteld.
Weet iemand dat toevallig?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 09:36

Ik heb ergens rond 10 mei bij Horsehealth besteld en had het een week later al in huis en dan zat er nog een feestdag tussen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 09:43

Hier is de foute levering intussen opgehaald afgelopen vrijdag. Ben benieuwd wanneer de goeie gaat aankomen, wel lastig wachten zo met een weekend en feestdag ertussen :P

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 09:58

Bij Ruiter&Co vandaag nog 30% korting, ook Lemieux.

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:02

Farjen schreef:
Ik heb ergens rond 10 mei bij Horsehealth besteld en had het een week later al in huis en dan zat er nog een feestdag tussen.

Aha, heb al het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden :(:)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:16

Hier geen problemen met bestellen vanuit Engeland. Had de laatste bestelling juist super snel binnen.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:25

Direct bestellen gaat volgens mij wel snel. Maar ik heb in dit topic volgens mij al meerdere reacties gelezen dat de voorraad in Engeland voor webshops beperkt is.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 12:27

Laura_ schreef:
Direct bestellen gaat volgens mij wel snel. Maar ik heb in dit topic volgens mij al meerdere reacties gelezen dat de voorraad in Engeland voor webshops beperkt is.

Klopt, de groothandel leveringen zijn drama, vanuit webshop van horse&health zelf geen probleem maar de levering aan winkels is momenteel echt minimaal. Heb een peacock in bestelling staan bij divoza sinds maand of 2 geloof ik, ze hebben in de tussentijd 1 kleine levering gehad waar 70% van het bestelde niet bij zat en op een backorder lijst staat...
En hoor zelfde van andere ruitersportzaken, niet op voorraad of speciaal voor jou bestellen reken momenteel maar op 3 maanden levertijd :')

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 12:53

Ik twijfel om mijn peacock eruit te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 13:03

Naja kan je ze ongelijk geven, als het even vlot loopt door het zelf ook particulier te verkopen?

Appaloosa9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 13:28

kimmie1 schreef:
Bij Ruiter&Co vandaag nog 30% korting, ook Lemieux.

Ik zie alleen in winkel zelf vanaf morgen 35%