Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blijheid schreef:@unihorses: De eerste foto is moeilijk beoordelen, maar het zadel lijkt iets voorover te liggen? Daardoor komt ook de achterkant wat los van de rug. Misschien een kleinere maat pommel proberen, zodat de voorkant wat meer omhoog komt en het zadel in evenwicht ligt?
unihorses schreef:Blijheid schreef:@unihorses: De eerste foto is moeilijk beoordelen, maar het zadel lijkt iets voorover te liggen? Daardoor komt ook de achterkant wat los van de rug. Misschien een kleinere maat pommel proberen, zodat de voorkant wat meer omhoog komt en het zadel in evenwicht ligt?
de kleinere pommel met die mal ( uitgeprint ) snee het echt in haar, en had ze een hele streep in haar vacht. weet niet of dat dan wel een goed idee is?
cynthiar schreef:@unihorse: volgensmij ligt het zadel wel goed. Heb je er al mee gereden? Als je niet het gevoel hebt dat je naar voren wordt gegooit ligt de pommel wel goed.
Kitty_ schreef:Ik ben al jaren een tevreden Barefoot rijdster maar bij het surfen op internet kwam ik dit tegen:
http://www.ebay.de/itm/Baumloser-VSD-Sa ... 1c3016e7da
en
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?VIS ... 1070928741
Ik vind het een leuk bedacht zadel voor dat geld. Lijkt kwa idee op Startrekk alleen vraag me af wat er in die kussens zit
Citaat:@Kitty_ Dat zijn mooie zadels! Net als de Hidalgo zadels, alleen vind ik die nieuw nogal prijzig (die kunstof Valencia vind ik niet mooi) en tweedehands zijn ze er (bijna) niet.
Marcella schreef:Geen ervaring, maar vind zo wie zo weinig informatie waar je ook echt iets aan heb. Mis namelijk de afmetingen en goede duidelijk foto's. Vermoed dat deze pads behoorlijk groot zijn. Zij dus geen optie zijn op mijn fjord. Die kreeg in combi met te groot en fleece onderkant kale plekken op zijn rug precies waar het einde pad was.
Jetta schreef:Jawel, inlages heb je echt nodig. Er zitten geen kussens onder je zadel en je krijgt echt teveel druk op de plaats waar je zit. Er staan redelijk betaalbare pads op de agradi site. Ook met inlages. De HKM pads heb ik hier al een paar keer voorbij zien komen. Leuk en betaalbaar en heel goed bruikbaar onder je boomloos.