Petrichor schreef:pmarena schreef:Heb je enig idee hoe dat kwam van die liezen...? Want in andere Barefoot(s) had je dat niet toch....?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het kwam, misschien kwam het wel niet door het zadel maar door mij zelf. Toen ik de Lazy Mountain kreeg verhuisde ik ook voor het eerst naar een andere stal. Ik moest toen voor het eerst alleen buitenritten maken zonder stalgenoten erbij en dat vond ik heel spannend. Wellicht heb ik toen wel verkrampt gezeten ofzo.
Ik heb nu een boomloos Edix zadel, en kwa uitvoering vind ik ze veel lijken op Barefoot. Maar nu met de Edix heb ik nergens last van terwijl ik echt wel het idee heb dat deze net zo breed zit als de Barefoot.
Ik denk dat het dan zeker de moeite waard kan zijn om nog eens te kijken of je hem nog eens kan testen...? Want het is wel raar als je echt van dit zadel dat probleem zou krijgen en van andere modellen niet. Ik denk dat de kans héél aanwezig is dat het "toevallig" was door een andere oorzaak, zoals wat je zelf al aangeeft van eventuele spanning die er toen aanwezig geweest kan zijn