Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:De schade van afgelopen week. De springcarrière wordt voortgezet dus daar horen nieuwe dekjes bij
[ Afbeelding ]
Martine_R schreef:Ik was ook bij de Epplejeck vandaag, 2+1 gratis, maar klopt het dat ze gewoon het goedkoopste gratis doen i.p.v. verrekenen als 30% korting? Want mijn goedkoopste item was een poetsblokje van €3,00 en mijn duurste een Eurostar rijbroek van €149,00![]()
Daphne__ schreef:Martine_R schreef:Ik was ook bij de Epplejeck vandaag, 2+1 gratis, maar klopt het dat ze gewoon het goedkoopste gratis doen i.p.v. verrekenen als 30% korting? Want mijn goedkoopste item was een poetsblokje van €3,00 en mijn duurste een Eurostar rijbroek van €149,00![]()
Daarom doe ik dan altijd, 2 dingen die je nodig hebt, daar nog iets bij zoeken wat nét onder het goedkoopste van die 2 zit, dat betalen en dan het hele goedkope wat je nodig had apart kopen
Liesjeex schreef:Daphne__ schreef:
Daarom doe ik dan altijd, 2 dingen die je nodig hebt, daar nog iets bij zoeken wat nét onder het goedkoopste van die 2 zit, dat betalen en dan het hele goedkope wat je nodig had apart kopen
die snap ik even niet ?
SteffiiY schreef:Zo ik heb mijzelf de afgelopen 2 weken erg verwend(En ook dank aan vriendje hihi)
Mijn nieuwe zadel die gisteren is gebracht
[ Afbeelding ]
Mijn eskadron set
[ Afbeelding ]
En mijn nieuwe wedstrijd setje, nieuw jasje-frontriem en dekje
[ Afbeelding ]
SylviaIsabel schreef:SteffiiY schreef:Zo ik heb mijzelf de afgelopen 2 weken erg verwend(En ook dank aan vriendje hihi)
Mijn nieuwe zadel die gisteren is gebracht
[ Afbeelding ]
Mijn eskadron set
[ Afbeelding ]
En mijn nieuwe wedstrijd setje, nieuw jasje-frontriem en dekje
[ Afbeelding ]
Waar kan je dat jasje kopen?