Hier alleen nog de Neptuna en de Moss op de wishlist, en misschien de purple gold, twijfelgevalletje. En ik ben heel erg benieuwd naar de velvet die er van ps aan zit te komen
Black gold staat nog op mn lijstje, maat full. Maar kan hem niet vinden..
Jenara
Geplaatst: 27-09-20 16:50
maessie schreef:
Hier alleen nog de Neptuna en de Moss op de wishlist, en misschien de purple gold, twijfelgevalletje. En ik ben heel erg benieuwd naar de velvet die er van ps aan zit te komen
Velvet? is daar al een aankondiging van geweest? Nieuwsgierig nu
Jenara, nee volgens mij niet, ik hoorde het van de ruitersportzaak.
rosslover
Geplaatst: 27-09-20 21:33
avensis schreef:
Black gold staat nog op mn lijstje, maat full. Maar kan hem niet vinden..
Als je hem echt heel graag wilt zou ik hem wel willen verkopen, ik heb zwarte paarden en daar valt hij toch op tegen
Mosh
Geplaatst: 27-09-20 23:07
Kelszz_ schreef:
[ [url=m/r8xJr0.jpg]Afbeelding[/url] ] Crystal merlot op de koffie vos
Wie post er ook zoiets
_activeme
Geplaatst: 28-09-20 11:48
Iemand interesse in de Pink Pearl Dressuur maat Cob dekje? Helaas is deze te klein geworden voor mijn 3-jarige haflinger. Dekje is maar een paar keer gebruikt alleen met longeren.
Ik heb geen foto's van hoe het dekje er nu uit ziet. Deze kan ik eventueel vanavond maken. Voor interesse stuur gerust een PB.
Mijn ‘setjes’ tot nu toe Ik zoek nog de goede kleur peesbeschermers bij Bordeaux en emerald.
De braam van kramer past perfect bij Bordeaux, maar is helaas uitverkocht (ook in de winkel). Zou maple red van BR er bij passen? Andere suggesties?
Green lake beschermers van kramer/Felix Buchler vond ik te blauw voor bij emerald..
Rijbroek en roze/groene shirtjes zijn van Felix buchler en de rode van Vero moda.
Op mijn Wishlist staat sowieso nog de steel blue (of ice blue, mocht die ooit terugkomen). De volgende daarna wordt er weer een van PS, maar ik hoop nog op nieuwe kleuren (en een kortingscode van Ruitergoed)