Heb mn te groot bestelde candice via marktplaats verkocht, had niet verwacht dat dat zou lukken...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Keizerinnnn schreef:Heeft iemand de vergelijking tussen de es ice blue en ps clear sky?
Wil over op es en heb net de ice blue gekocht en in mijn kast hangt de clear sky, wil hem vast te koop zetten, tenzij het echt een andere kleur blauw is.
Kan morgen zelf kijken haha maar misschien heeft iemand toevallig een vergelijking al
maessie schreef:Oeh de flower hortensia is weer op voorraad bij RGDie staat nog hoog op mn wishlist, en vind ik mooier dan de gewone hortensia
maar ja, ga ik nu bestellen of wacht ik de horselet af
Ok, ga sws even afwachten want het vipsysteem zit weer een storing in![]()
DiscoDipp schreef:Lys_PPA schreef:Als iemand uit de buurt van Panningen (Noord-Limburg) nog n broek wil, let me know
Heb mn te groot bestelde candice via marktplaats verkocht, had niet verwacht dat dat zou lukken...
Wat voor maat en kleur??
maessie schreef:Maar jij telt weer terug toch Anouk? Wel supergave collectie die je hebt![]()
Hier rond de 70 zoiets, probeer t wat binnen de perken te houden, want mn kasten zijn vol. Vandaag wel weer misluktik woon in die shirts, ook op mn werk, daar heb ik nooit genoeg van! Dekjes gaan als prijzen voor onze wedstrijden.
[ [url=m/Sf32WS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7RI4eb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9n045A.jpg]Afbeelding[/url] ]
maessie schreef:Maar jij telt weer terug toch Anouk? Wel supergave collectie die je hebt![]()
Hier rond de 70 zoiets, probeer t wat binnen de perken te houden, want mn kasten zijn vol. Vandaag wel weer misluktik woon in die shirts, ook op mn werk, daar heb ik nooit genoeg van! Dekjes gaan als prijzen voor onze wedstrijden.
[ [url=m/Sf32WS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7RI4eb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9n045A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nynkex01 schreef:Keizerinnnn schreef:Heeft iemand de vergelijking tussen de es ice blue en ps clear sky?
Wil over op es en heb net de ice blue gekocht en in mijn kast hangt de clear sky, wil hem vast te koop zetten, tenzij het echt een andere kleur blauw is.
Kan morgen zelf kijken haha maar misschien heeft iemand toevallig een vergelijking al
Oude vraag, maar heb je hier nog naar gekeken, of weet iemand anders dit?
suwis schreef:Solica schreef:Ik wil graag een oornetje van equestrian stockholm kopen voor een vriendin haar verjaardag, maar hij is er alleen nog maar in maat pony. Weet iemand hoe die oornetjes vallen? Ze heeft een D pony.
Pony is echt kort in de oortjes..
Tango1979 schreef:Spenk schreef:Iemand die weet hoe de Cindy en Helana vallen?
Als je van de taylors/tanya M hebt moet je helena of cindy dan in 38 hebben ?
En is dit wat dikkere stof?
Een stalgenoot van mij vond de Helena ietsje ruimer dan de Tanya maar hij paste verder prima. Zij had een M en 38.