PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 12:06

Denken jullie dat deze longsleeve van HH een match zou zijn met de ES champagne? Zo op het eerste zicht lijkt hij me te donker maar als ik deze foto naast de productfoto van de ES longsleeve zet komt het aardig in de buurt... :=

Afbeelding

Kimley

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 12:21

Kun je ze geen berichtje doen of ze ze misschien even voor je naast elkaar willen leggen voor een foto ? :D

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 12:21

k_m schreef:
Zo te zien gaat epplejeck ook ES aanbieden!

Zullen ze alleen wel weer een vaste prijs artikel van maken.. dus dat je ze nooit met korting kunt bestellen :n

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 12:40

Met de 2+1 gratis kan je meestal wel alles nemen,.. maar denk idd dat ze met de gewone kortings acties niet mee zullen doen.

Juniores

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 13:45

@_MelisS; haha ik heb exact hetzelfde shirt bij het dekje besteld! Leuk om te zien dat het een goede combi is. Die shirts zijn ook fijn, kruipen iig niet omhoog zoals de ES shirts.

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 14:07

k_m schreef:
Met de 2+1 gratis kan je meestal wel alles nemen,.. maar denk idd dat ze met de gewone kortings acties niet mee zullen doen.

Vaste prijs artikelen vallen ook altijd buiten 2+1, en de ES dekjes zullen vast en zeker een vaste prijs krijgen. Kentucky is ook nog nooit in de sale geweest. ;(
Wel leuk! Ik vind het altijd fijn om dekjes in het echt te zien, en de EJ is hier het dichtstbij!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 15:42

Het Harry's horse shirt is net een tikje donkerder. Maar denk niet dat dat misstaat! Ik heb net het zwarte vest met gouden piping van deze serie binnen, samen met de gouden baselayer. Zal die nog eens bij mn golden brass leggen. Bedoeling is voor bij mijn wedstrijdset, maar mocht die daar nu ook nog bij passen ist mooi meegenomen. :j

De tijd dat bij ej alles meeging in de kortingen is idd wel wat geweest, ik blijf mooi bij RG bestellen. (Maar eens een kleur kunnen checken is niet verkeerd!)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 15:58

Ik vind het ook wel fijn als EJ ze krijgt, puur om de kleur voor tijd te kunnen zien. EJ is niet zo ver weg :+ Was fijn geweest voor de Orchid Bloom, want daar heb ik wel getwijfeld en volgens mij heeft Horse Boutique hem niet. Al het andere is voor mij te ver weg om zo even naartoe te gaan.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 17:20

Britt_xxx schreef:
Vaste prijs artikelen vallen ook altijd buiten 2+1, en de ES dekjes zullen vast en zeker een vaste prijs krijgen. Kentucky is ook nog nooit in de sale geweest. ;(
Wel leuk! Ik vind het altijd fijn om dekjes in het echt te zien, en de EJ is hier het dichtstbij!

Heb van Ruitergoed te horen gekregen dat Kentucky geen korting wil.
Dus je hebt ook geen VIP korting op Kentucky bijv.

Enige kans op korting bij Kentucky is als ze het zelf aanbieden of als een shop een overtreding begaat haha.

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 17:42

ES bij ej gaat echt niet goedkomen, die zit hier vlakbij. Wel handig dat ik dan niet meer mijn dekjes mee naar de winkel hoef te slepen om bijpassende kleding te shoppen

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 17:45

XiiaaooNaa schreef:
Britt_xxx schreef:

Heb van Ruitergoed te horen gekregen dat Kentucky geen korting wil.
Dus je hebt ook geen VIP korting op Kentucky bijv.

Enige kans op korting bij Kentucky is als ze het zelf aanbieden of als een shop een overtreding begaat haha.

Ik heb Kentucky wel vaker met 25procent bij dochorse gekocht. Ook bij agradi kan ik mijn 7.50 vouchers inleveren op kentucky.

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 18:06

Ja Kentucky wordt heel vaak uitgesloten. Daarom ben ik mega happy dat ik mijn lang gewilde dekje heb kunnen krijgen bij hypostore met 25% korting *\o/*

Afbeelding

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 20:36

Bij horseboutique zijn een aantal Florets afgeprijst naar €49,-

Oeps de Grey sprong zo in mijn winkelmandje en de ING app ging ook al vanzelf open O:)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 21:03

Mijn Monaco Blue is er!!! <3 <3 <3 Hij is echt zó mooi.. In het echt mooier dan op de foto, ik kreeg hem er niet goed op in het licht in de garage.

Afbeelding

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 21:34

Heeft iemand de corduroy in lichte kleuren al gebruikt en ervaring met hoe snel ze vies worden?

Sterrenpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 21:46

Hier gister voor de eerste keer de ps of sweden corduroy blush gebruikt. Zit nog geen vlekje op, of zadel vegen.

Afbeelding

Afbeelding

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 22:08

Tango1979 schreef:

Oeps de Grey sprong zo in mijn winkelmandje en de ING app ging ook al vanzelf open O:)

Echt een goede korting he! Met grijs kan je nooit verkeerd gaan. Ik zag het toevallig net in m'n mail voorbij komen. Tis dat ik écht niets mag kopen aangezien ik nog drie nieuwe ps dekjes heb liggen en voorlopig niet kan rijden :(

Naast de florets is de bow thyme en aqua ook in de sale

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 23:02

Tango1979 schreef:

You should not have told me that :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 11:13

Ik zit te twijfelen om mijn PS Blush te verkopen, pak m toch wel weinig. Alleen je kan deze nog nieuw krijgen voor €60 bij Ruitergoed, dus zal er niet heel veel voor kunnen vragen gok ik. :')

Lapach

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 14:12

Ik ga mijn kast opruimen, mocht er nog iemand opzoek zijn naar de crystal merlot of de crystal grey. Ook heb ik de Bordeaux beschermers nieuw in maat m. En de eskadron rosewood glitter mesh maar die is off topic :x
Allemaal full dressuur.

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 18:21

Ik kwam deze net tegen op Facebook!
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 19:36

Iemand vroeg naar Rose goud met gewoon goud. Ik heb even een foto gemaakt van mijn frontriem met goudkleurige steentjes bij de ES Monaco Blue:

Afbeelding
Afbeelding

Edit: en op paard:

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Texas02 op 30-09-21 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 19:56

Ik dacht dat ik die Monaco Blue niet zou willen, maar als ik ‘m zie word ik zo hebberig… :=

Paard is helaas ernstig geblesseerd dus even geen dekjes voor ons. Had ook net voordat hij geblesseerd raakte de Dark Sky besteld voor onder m’n springzadel, dus eerst die maar gebruiken zodra hij weer beter is. Tot die tijd kijk ik lekker mee naar de mooie foto’s en hoop ik dat de Monaco Blue er over een paar maanden nog is!

marjor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 20:03

Even een vraag over de PS dekjes. Deze hebben natuurlijk geen lus, maar een dikkere voorkant. Nu is het vaak zo dat de dekjes onder mijn zadel naar achteren schuiven en dan zijn de lussen eigenlijk echt nodig. Blijven de PS dekjes goed liggen of schuiven ze toch naar achteren? Ondanks de dikkere voorkant.

En waarin verschillen ze in pasvorm van de ES dekjes? Van ES heb ik er een aantal en die liggen super netjes en blijven ook erg netjes liggen.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 20:43

Ik vind ze vergelijkbaar. Maar omdat ik een monoblad zadel heb, vind ik het fijn dat PS geen singellussen heeft.