Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
uudje schreef:Banjer schreef:bij Ghost vind ik het teveel lijken of je 'boven' je paard zit, ipv 'op' je paard... dan voel je je paard volgens mij niet goed meer
Ze hebben tegenwoordig een nieuwe basis die je kan bestellen. De flexbase. En die is echt heel soepel. En dan heb je ook niet meer het idee dat ie zo hoog ligt. Heb zelf deze basis ook, maar dan met een buttera. En is echt een enorm verschil met de normale basis. Je kan hem een beetje vergelijken met het barebackzadel van ghost, alleen zitten er onder de flexbase kussens.
pmarena schreef:Ik zou zeggen kijk even of er iets te koop staat voor een leuk prijsje, in de categorie "lijkt zoveel mogelijk op een barebackpad"? Daar een poosje mee rijden en van daaruit verder kijken
Want wil je iets met western looks of Engelse looks? Of meer Spaans? Endurance?
Met fenders of beugelriemen?
Met of zonder kniewrongen, of dijwrongen?
Schaap zitting? Lederen zitting? Kunstleder?
Met liever een Engels aansingelsysteem of western?
Met een knop?
Als je hier specifieke voorkeuren in hebt dan snoeit het al lekker wat mogelijkheden weg
Symke schreef:Helaas kennen we niemand met een boomloos zadel in omgeving om even te proberen
Pas consult beste optie de k ik idd
Ik zie een bob marshal boomloos western zadel op marktplaats die er mooi uitziet v vijfhonderd
Staat er al een hele tijd op , is dat dan te duur?
Iemand ervaring daarmee?