Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MariekeS_ schreef:Ik vind de XL te lang voor de voorbenen. Je wil echt niet dat de stof zo tegen de knie aankomt.
Zelf geen ervaring mee maar rekken die straps niet flink uit? Dat ze na een paar keer gebruik wel passen?
V_Naomi schreef:MariekeS_ schreef:Ik vind de XL te lang voor de voorbenen. Je wil echt niet dat de stof zo tegen de knie aankomt.
Zelf geen ervaring mee maar rekken die straps niet flink uit? Dat ze na een paar keer gebruik wel passen?
Dit is gewoon L, XL bestaat helaas nieten idd, de stof komt naar mijn zin ook een tikje te hoog, dit is wel enkel aan de zijkant, aan de achterkant zit de stof een stuk lager dus als hij zijn knie plooit is de achterkant wel gewoon vrij..
Dat uitrekken kan misschien ja, maar wat als het niet genoeg rekt? Dan zit ik met gebruikte beenbeschermers die ik niet meer kan retourneren en vind het zowiezo geen prettig idee om dan eerst een aantal x met beschermers te moeten rijden die echt afknellen..
Idd, dikke gemiste kans dat ze geen XL uitbrengen! Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit probleem heeft, mijn paard heeft zoals ik al zei toch echt normale, niet extreem dikke benen.. Ter vergelijk: ik heb ooit per ongeluk eens maat XL ipv L gekocht van de eskadron flex trainers, die zakten achteraan echt meteen af en ik kon de straps bijna 'een 2de keer om het been draaien' bij wijze van spreken, zo lang waren ze. Dus ik snap echt de logica achter dit ontwerp niet
MariekeS_ schreef:Oh wacht! Excuus, had niet door dat voor en hind L anders waren![]()
Snap hem nu.
Wat jammer inderdaad, als ze dus niet rekken.
Zinzi_jewel schreef:Precies daarom heb ik voor de Brushing boots gekozen.
En dan niet de mesh uitvoering
Vindt de snug boots echt snuk boots
Veel te strak
VWestra schreef:Ik heb de snugboots gehad en heb nu de variant van BOT Die van BOT is zeker ruimer in schaal en elastieken. Past veel beter bij het veenwerker van m’n Fries met redelijk rank beenwerk.
Die van BOT evt scoren met korting?
Varekaj schreef:Ik baal vooral dat ik weer zoiets moet tegenkomenverder ben ik van hun service ook altijd al heel tevreden geweest, dus ik duim idd dat we het fijn kunnen oplossen.
Gelukkig is vriend niet thuis, die had een hartaanval gekregen van de doosen extra uitbreiding van mijn collectie.